August 4, 2010

dah homesick awal2 sebelum balik kuantan

readers!!!
haha..
una mintak maaf terjerit2 macam pontianak bidadari
sebenarnye una takut nak ambik result esok..
jantung rase nak gugur umpama buah kelapa hmmm..
hari last dirumah rase sedih jugak
tak puas cuti :(
hmm NEVERMIND tawakal saje la..
bersedialah untuk rasa sedih una betul2 takut,.
takut sangat-sangat
kalau difikir-fikir boleh jadi gila
tapi.. benda dah lepas kan?
ape una boleh buat sekarang
usaha sekeras mungkin untuk tebus balik.
kesian kat mama kalaulah aku ni pandai....=(
by the way una tengah tak berapa nak betul
hopefully KAMU,KAMU AND KAMU
mampu ceriakan una
okok?



mesti aku rindu tengok kucing aku landing-landing kat sofa biru tu



tempat aku ngan adik2 landing2
heh




macam inilah rumahku
home sweet home :)


rumahku yang agak oldschool
hehe takpela..
nilah tangga kat umah aku rumah ku syurga ku gituuu


 
yang kat depan tu kereta abah
mama takder kat rumah mase ni
sebab tu dalam pagar kosong




Post a Comment

FENTY BEAUTY BY RIHANNA REVIEW

           hi guys harini aku nak update sikit pasal satu make up brand yang tengah hot giler diperkatakan masyarakat umum. tak lain ...