Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2014

Selamat pengantin baru dan DDA mini gathering,

Akhirnya.. kawan satu tempat kerja, merangkap teman bercerita, yang setia tadah telinga dengar aku bebel hari hari telah pun bernikah semalam, dan majlis mempelai juga berlaku semalam di taman gadong jaya , labu negeri sembilan.


Hiruk pikuk suasana tak perlu diceritakan lah di sini, aku dari sejak sampai memang makanan je lah yang aku cari :P. Kemudian barulah aku reti nak cari member member  masa zaman study dulu. Oh ya , member aku yang khawin ni bukan sahaja teman satu office aku,malah teman sekelas aku dulu. Mesti beliau tension melihat muka aku dimana mana kan? HAHAHA! 

k dah taknak cakap banyak! kita layan gambar naaa.





ciklia dan simbol peace berpisah tiada . Aku rasa esok esok dah tua tak cam anak dia yang mana senang je , orang kata mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi, pasti anak cucu beliau akan mewarisi simbol ini :P 





dan simbol peace cik lia berleluasa di mana-mana, pengantin turut terkena tempias virus virus peace cik lia. Oh tuhannnn.... *rofl*


sekian itu sahajalah yang dapa…

Misteri kehilangan pesawat MAS MH370 .

Seperti kita semua maklum pada 8/3/2014  pesawat boeing  777 , MAS MH 370 telah pun hilang pada 2.40 pagi semasa berada di perairan laut china selatan menuju ke beiljing. Timbul berbagai spekulasi yang ada kalanya masuk akal juga. Kehilangan pesawat ni menjadi lebih misteri dengan kewujudan 2 orang yang menggunakan passport palsu menaiki pesawat terbabit.



Mesti korang tertanya Tanya kemana perginya pesawat tu kan? samalah macam aku . Lagi memeningkan bila ramai pula rakyat Malaysia ni berubah profession menjadi perisik antarabangsa. Masing masing mengeluarkan teori masing masing. Yang jenis alim sedikit mengatakan kapal tersebut di sorok jin , yang jenis percaya pada sains menganggap kapal terbang tu  di hijack, di serang US, dan jatuh menjunam di dalam laut. Dan ada juga yang meramalkan dengan mengeluarkan terjemahan surah yassin dengan menyamakan angka angka surah dengan waktu kejadian.

Pendapat aku pulak?

pendapat aku, kita tak payah susah susah fikir, memang naluri ingin tahu tu tin…