March 4, 2016

kekalkan friendship, my birthmonth dan usaha memujuk?



assalamualaikum,

hai..


so this week adalah second week aku dalam training. training apa? hmm aku rasa kali ni aku nak rahsiakan la kerja aku apa. so every batch ada dalam17 orang training. our position is secured just our workplace would be different. bila dah masuk second week. dah start rapat aku pun dah rasa macam dalam satu family yang ramai adik beradik. ada abang , ada kakak. ada adik. bila dah sayang ni la susah ni. sebab tu la aku banyak senyap . tapi takpelah sekarang kan ada teknologi kan. kalau nanti dah split ke tempat masing masing boleh je nak contact betul tak?



haha aku dalam usaha memujuk mereka mereka yang rapat dengan aku suruh stay area kl pj je. tak yah la balik negeri masing masing. tak tahu la strategi aku ni berjaya ke tak. tengok je la nanti.



anyway since ni dah masuk birth month aku, aku rasa aku pun dah makin tua. korang yang baca ni pleaselah doakan aku cepat kurus okay?



sekian tu sajalah untuk harini! chow :P



No comments: