November 4, 2022

8th Wishlist (final wishlist for 2022) completed

  



Hi guys..

selamat tengahari semuaaaaa. 

2 days ago (wednesday, 2nd november 2022) i berjaya completekan my final wishlist for this year.

actually this is long overdue punya wishlist. i always tukar dia and kedepankan wishlist lain  (switch places) wishlist ni wishlist yang paling unik yang i ada setakat ini and bukanlah barang! 

even though ianya bukanlah barang tapi i still need to pay for it. 



haaaa cuba teka apa?


okaylah tak payah teka


i finally sign up for mandarin class!! this is short course by kunkwan malaysia. 

sebenarnya i wasnt looking for it pun . and my last wishlist actually benda lain.

someone dm me on twitter asking me to promote for mandarin classes. i agak curious sebabnya i  bukan instafamous why dia mintak i promotekan?


i was quite skeptical untuk click the link sebab sekarang kan banyak kes click link hilang duit dekat bank.

so i just asked berapa fee dia?


later that day she asked for my phone number. i terfikir2 nak bagi ke tak.

tapi akhirnya i bagi jugak my number.


she then contacted me and set me on zoom meeting appointment on wednesday morning.

masa dia contact i hari isnin. maybe sebab mood i baik masa tu , i setuju jelah.


zoom meeting started on 11 . honestly dia tunjukkan everything & i am quite impressed with the presentation. 


ada beberapa level from basic to professional level. i sejujurnya minat nak sampai level professional .

sebab level 4 ada graduation. memandangkan i ada certain target in life yang i dah atur awal awal

which is melibatkan my finance i ambik the basic one dulu. later if i nak tambah i will go until level 4.


eventhough ianya basic i have to pay around rm1k++ for the fee. this short course will be 3 months but i can ulang sampai i pandai.


yang menariknya dekat sini class dia boleh ikut our flexible time. ada banyak cikgu untuk class ni. 

class dia online je. we will be provided with notes and student portal. 


so my first class will be this sunday morning . i will update you guys later how it goes.



actually i ambik second class terus sebab i daftar lambat. untuk replacement class pertama i dah book on this 15 nov.


this november will be quite pack for me sebab i myself memang busy dengan kerja hakiki i 
as content moderator. i am also a takaful advisor from great eastern. i find myself functioning well bila i busy daripada i free.


actually this sunday i kena masuk office in the afternoon so i kena prepare something yang boleh provide me extra energy to work this sunday .


this month jugak my brother akan khawin and i kena attend my sister convocation . 


semoga energy i bertambah dan lemak i berkurang tibeh..



till


then 


ttyl


una mn

No comments: