April 2, 2020

una mn life update 2020




hi guys
this few days tiba tiba rajin pulak aku nak menulis kat sini. sebenarnya banyak perkara dah terjadi dalam hidup aku cuma aku tak sempat nak tulis je dekat sini. kadang kadang tu  bila aku free aku baca balik post aku waktu mula mula blogging childish and noob nya. sepuluh tahun dengan blog ni. through ups and down.
aku harap platform ni kekal sampai bila bila. so nanti aku dah tua aku boleh baca balik apa yang aku tulis dekat sini.

sebabkan aku jarang update gambar aku so harini aku rasa nak simpan sikit kenangan kat sini.


kiri fadhilah and yang kanan tu la aku sekarang. 
terlebih "gebu" kan?


secara jujur aku bukan tak risau dengan recession , risau 
cuma taknak overthinking. be prepared and doa banyak banyak.
nothing much we can do. 

sebagai warga malaysia after this thing over kita kena banyakkan aliran tunai dalam negara.
pergi la bercuti dalam negara, beli produk keluaran malaysia.
pendek kata buy malaysian first.

gitchew. hahaha gedik pulak.

aku ada cakap haritu nak rahsiakan goals kan?
yang tu memang aku aku remain silent cuma aku nak share yang aku tengah dilemma nak beli phone ke tak tahun ni.
sebab husband aku cakap kemungkinan besar iphone tak keluar tahun ni sebab dekat negara belah belah sana 
out of control dah. so maybe ... tak keluar iphone tahun ni. 

kalau things back to normal and iphone tak ada latest phone aku maybe akan beli je iphone last year yang 
colour lilac tu. kenapa tak beli pro max?
first of all, saya bukan kaki selfie.
keduanya.. aku memang suka colour lilac tu sebab iphone  pro max tu tak ada colour lilac.
and aku taknak bazir banyak sangat duit. 
sebab aku nak upgrade laptop.
maybe nak beli macbook jugak. 

lebih tu simpan. tapi tengok dulu la macam mana
harap harap adalah keluar yang baru. sebab aku jarang update phone baru, 3,4 tahun sekali baru beli phone baru.
so i am waiting for the latest update. ada jugak orang syorkan beli phone jenama lain.

aku dah cuba tapi belum sampai lagi rasa nak tukar ke jenama lain
tengoklah dulu macam mana. orang cakap never say never kan?

k lah ,
nak sambung layan vlog jap .
jumpa lagi dekat next entry ! 
xoxo 

una






No comments: