September 15, 2010

happy happy eid ^_^

what a happy eid...
sumpa syok gile
even first eid hanya ada 2 keluarga maklong n  my family
tapi gamat jugaklah
seronok sebab dapat bersembang macam2 dengan cousin
korang rapat x dengan cousin korang?
una kan rapat gile3
hehe..
terutamanya dengan ika,fadhilah,n ila
hehehe
best oo..
gelak x ingat dunia
macam2 cerita nk kongsi tapi
kalau diceritakan memang tak habis
una ni memang kaki jalan
haha
semalam pergi teluk intan,n tanjung malim
memandangkan family una berasal dari perak
memang hampir seluruh pelusuk perak una dah pergi
hehe
teluk intan kat mane?
kat kampung bahagia
lorong 10 A
tanjung malim kat mane?
kat taman bernam baru
syok umah atas bukit
yang paling best dapat tengok umah dato2 kat sane
mane tahu kot2 ade anak dato kat sane
aish ke situ pulak dia
 hehe
eka sepupu una bawak una round2 naik motor
eka cakap kat bukit berhampiran rumah dia tu ade air terjun
waaaaaaa
 una memang tak sabar2 nak tunggu cuti sem
sorry sebab kor terpksa membaca entry berunsur BATAK  sikit  arini ye?
haha
TATA

Post a Comment