September 17, 2010

masak2,jeles2 n beat u

ok2 terasa nak meluahkan perasaan
tentang diri ini yang semakin membesar
salah una gak..
makan banyak2
jeles skat seseorang tapi jeles x berniat ape2
kagum cuma..
dia cantik
air mukanya berubah selepas dia kurus
really amaze me..
sedikit terkilan .
berminat nak kenal dia dengan rapat
tapi dia bukan peramah
never say hi.. n feedback my comment
it's okay..
una x kesah..
mungkin dia rase una budak kampung kot?
yerlah dia  duduk subang jaya
una duduk kat sabak bernam
but then am malaysian too..
plus she is UITM  student
n who am i?
just a fat girl n study pulak kat college swasta
kdang tak faham kenapa mereka2 yang cantik ini prejudis ?
study di mana itu bukan ukuran yg kita akan berjaya dalam hidup kan?
tak gune jugak kalau masuk U yg gah namenye tapi belajar hampeh kn?
hmmm.. una faham kalau kamu sombong dgn una kalau una ni lelaki
mungkin sebab kamu dah berpunya
tapi una pelik..
takkan dengan kaum sejenis pun nk  sombong?
ish3..
jangan bangga sangat ok?
rase nak je beat orang  mcm ni kan?
haha.. bukan pukul
just buktikan
kecantikan itu hak milik seorang insan kan kan?
Post a Comment