May 25, 2013

Jom safi Manggis! (berkesan tahap maksima)

aku bersyukur dilahirkan dengan kulit muka yang tiada masalah jerawat . Aku rasa pelik juga kenapa jerawat segan nak singgah muka aku tapi..
 
 
hmm mari berhenti riak seketika, susah betul kalau bercakap dengan manusia bernama una ni selalu nak keluar tajuk bual bicara bagaimana hendak bercakap depan khalayak ramai nanti? -..-'
(khalayak ke?)
 
 
maaf.
 
 
sebenarnya tuan-tuan dan puan puan nak jaga kulit ni tak susah pon . benda benda ni bergantung pada diri kita sendiri  dan cara pemakanan kita. Kalau nak aku listkan memang panjang la temah kalah galah panjang *eh ?*. aku rasa korang sendiri pun dah hafal dah kalau untuk kulit makan banyak makanan yang tinggi vitamin c. Contohnya : Manggis!
 
macam mana kalau korang tak makan manggis? dan tak suka manggis macam aku?
 
 
kini segala-galanya lebih mudah!  sebab  safi telah memperkenalkan produk baru berasaskan manggis! hebat bukan? hebatttttt !!!!  lepas ni tak payah la korang sumbat manggis kat mulut sambil menangis . tak payah! beli je safi manggis, murah pun murah. hebak pun hebak  ;D
 
tadaaaaa!!!!
 


safi manggis ni sesuai sangatlah korang guna, dahlah murah kesan effektif pulak tu, comel pun comel. warna purple pulak. ;D
 
kalau korang masih meragui keberkesanan produk safi ni sila get ready tengok gambar 2 blogger hebat dan cun kat bawah ni. aku pasti korang pun teruja nak guna macam aku.. ready eahhhh ready tau .. pakai seat belt *tetiba*


tengok nisa kay siap demo lagi . perghh mulusssss!


yuyu zulaikha menikmati bau harumnya safi manggis. rasa nak makan  katanya. :") *apesal comel sangat makhluk ni? *


dan gambar atas ni gambar duta safi yang sangat cute miut yang kalau aku tak silap juga seorang blogger . amirah filzah nama dia.  eh susah betullah safi manggis ni! menggoda betul !


opsss ya safi manggis boleh didapati di kedai kedai berhampiran dengan harga serendah rm9.90!


murah kannn????!!!!!

yer murah sangat berbaloi dengan kebaikan yang terkandung di dalamnya . eh senang citer nak tahu beli dan pakailah sendiri . citer banyak pun tak guna jugak ye dak? ;D



p/s: okay good night, sebelum tidur jom safi manggis! ;D
Post a Comment