June 9, 2013

i've changed

hai.
aku datang bawak vacum . nak sedut habuk habuk kat blog ni.
dah lama kan aku tak update? lama sangat aku rasa.
dan semakin hari apa yang aku tulis pun aku dah tak dapat rasa . dah tak macam dulu.
kerja aku yang memerlukan aku untuk selalu serious buat aku lupa cara nak menulis. 
sukar.sangat sukar .



baru baru ni aku terbaca post redza minat . 
bila aku baca post dia, aku rasa aku tengah mengalami apa yang dia alami.
dulu aku seorang yang tak beapa nak serious. suka tulis benda mengarut .
 blog pun kalau jenguk macam blog budak tadika. warna warni sekeliling .
tulisn pun. kalau atas hijau, bawah biru. kuning la hijau la.
lagu pun ada. aku enjoy menulis macam dulu. 
sekarang penulisan aku pun heavy je .heavy dan straight . sangat bosan.
aku nak diri aku yang dulu balik.


korang ada cadangan ?








No comments:

Result Level D dah keluar !!!