June 30, 2013

My favourite brand :)



sebagai perempuan sejati, hobi utama aku haruslah shopping .. ya shopping dan  perempuan ibarat isi dan kuku . Lagi lagi sejak bekerja ni, tapi kebanyakan yang aku beli ialah tudung  sebab dulu aku free hair so aku tak ada banyak tudung. dan bila bercakap soal tudung biasanya girls mesti ada dia punya favourite brand.
AND MY FAVOURITE IS TUDUNGPEOPLE! :)



Aku kenal tudungpeople ni sejak dia first launch lagi tapi aku tak berani nak beli sebab dia tak ada physical store. Aku ni jenis cerewet dan aku tak suka beli benda yang sama macam orang lain, dalam erti kata lain aku suka mencari kelainan la. Bila aku dah  usha lagi sikit , tengok ramai beli , lepastu ada design yang aku betul betul suka. memang cantik aku pun decide untuk beli. 
okay design apa yang aku suka ? aku suka yang ini.





ainaa tasnem in Arrayna collection 



aku nampak terus aku nak order tapi malangnya nak habis.so aku beli yang lain.sejak aku beli tu , aku asyik beli dan beli ! ;) . kalau aku nampak je dia cakap malam ni keluar collection baru , cepat cepat aku tunggu depan laptop nak beli tau. sebab apa? kalau lambat gigit jarilah . tudungpeople memang cepat habis macam goreng pisang panas. masa tu dia belum buat website lagi . dia guna sistem  isi form. tapi serious aku cakap tudungpeople ni antara online store yang effisyen cekap dan tangkas. kalau korang duduk kat pj satu hari je dah sampai  :)


oh lupa  sebenarnya tujuan aku buat entry ialah untuk mengucapkan tahniah kepada pemilik tudungpeople  fazrena aziz sebab harini adalah hari pembukaan physical store tudungpeople yang pertama di setapak(menurut page tudungpeople). Congrates sis ! Fazrena ni my favourite bussines girl . Bila kita follow dia kita tahu susah payah dia nak naikkan nama tudungpeople and plus dia muda lagi, sambil study sempat buat bussines. dia tua setahun atau 2 tahun dari aku. 

kelebihan tudungpeople 

1) warnanya cantik 
2)design minimalist (tak crowded) 
3)Labuh dan panjang. shawl ni korang lilit 3 kali pun still labuh lagi :)
4) harga berpatutan 
5) selesa (dah selesa nak cakap apa? :) 
6) berkualiti. (tahan dan tak berbulu, benang tak terkeluar)



okay ni dia  fazrena aziz :)




     


Lepas ni tak payah order online , boleh pergi terus ke butik dia . kat mana ?




tak clear?

address : unit A-03-3A,Star Parc Point
(off  Jalan Genting Kelang)
Setapak ,


atau korang boleh layari laman web ni

http://shop.tudungpeople.com/



last but not least .

supportlah bila ada orang melayu muda macam ni buat bisnes jauhi hasad dengki . :) 



p/s: tengah berangan nak buat physical store jugak :) 

2 comments:

Fatink said...

tima kasih jwb soalan saya :) . sy dpt tau sy candidate A. cuak ni.4hb dah speaking. nanti yg ms task b tu sapa yg tukang bg conclusion?

Fatink said...

trima kasih sekalai lagi ye awak :) hehe

Result Level D dah keluar !!!