December 9, 2013

Bukan macam dulu :)






Bertemu kita di blog kudus ini lagi
dengan ini aku nak berkongsi rasa syukur aku kepadaNya yang buka jalan depan mata aku. Apa -apa jadi lepas ni adalah kerana kelemahan aku sendiri. DIA dah bukak jalan seluas luasnya buat aku alhamdulillah for everything Ya Allah .


Oleh sebab benda ni belum pasti aku rasa aku taknak reveal dulu , akan tetapi aku akan cash out nuffnang aku malam nanti jadi selepas ini mungkin blog ni takkan sama macam dulu . tapi kenangan dalam ni aku akan simpan sampai ke mati . Aku tak mungkin delete post post lama aku dengan kawan-kawan di sana sebab itu jelah kenangan yang aku ada sekarang. Aku di uji agak hebat selepas aku tamat diploma tak lama dulu , sebagai seorang manusia yang cetek akalnya, nipis imannya adakalanya aku mempersoalkan  segalanya pada DIA . Tapi tuntas . aku yang buta, aku yang dangkal . Pengalaman dan masa yag berjalan benar benar mematangkan manusia seperti aku.



Aku pun akan cuba menjadi sedikit perahsia sebab bukan semua benda kita perlu cerita , baru aku faham kata kata orang . Entahlah walau jiwa meronta ronta nak bercerita (dasar makcik kepoci) tapi aku rasa biarlah benda ni aku simpan sahaja


tak macam dulu


bukan macam selalu :)


























No comments: