February 14, 2014

Mask terbaik dari ladang ;D

sejak dua menjak ni... naluari kewanitaan tu agak tinggi sikit. Mula beli mask berkepuk kepuk. Bawak "segerombolan" duit bersama ke mall carilah mask yang mana agak agak dapat memudarkan keliling hitam bawah mata, kulit kusam dan juga segala cela di wajah. Tapi tak pernah ada mask yang berjaya memuaskan hati sanubari aku yang berlagak "queen" ni ekekeke.

sehinggalah aku ternampak seorang seller kat Fb ni jual benda ini...





bila tengok testimmoni ramai sangat guna aku pun terdetik hati tu nak beli
best gila kau ...... lepas pakai muka rasa berangin je . Habis tanggal segala kekotorang dan minyak minyak muka. Muka aku ni jenis tak ada sebum banyak so dia tak ada banyak keluar yang putih putih tu. Tapi pori pori rasa lebih lega... tahu tak rasa dia macam mana? macam baru lepas pakai mask 24k . macam tu la rasa dia. Oh ya muka aku aku taknak letak sebab aku ni jenis tangan tak berbedung , so bila sapu asyik taklah rata rata.  so ni antara blogger dan selebriti yang guna floral mask ni.






mana nak beli ? pergi ke fb seller ni. service terbaik, cepat tangkas dan dijamin original! ;)




Post a Comment