June 14, 2014

Sincerelybyushawls reopening day, dan shopping bersama officemate

Harini merupakan hari yang agak gembira bagi aku kerana, aku dengan kawan kawan sepejabat aku yang dua orang tu.. si pipah dan ecah telah berjaya mendapatkan gift dari sincerelybyushawl.  Dari pagi lagi masing masing dah muka excited . Tahap excited kitorang tu tak leh nak bayang .. Dari first naik kereta, otw ke sana sampai dekat traffic light depan butik tu aku dengan pipah dok menjerit jerit umpama dirasuk makhluk halus . Butik dia taklah jauh mana, kalau dari setia alam sampai sana alah tak sampai 10 minit. Kejap je ;D. Kalau
ikut highway shahpadu tu kalau tak silap terus je, dia sebelah bangunan je dengan kedai mamak pelita tu, dekat dekat dengan RHB. Alah kalau agak agak sesat , korang pasang je la GPS :)

Yang aku pergi ni dekat shah alam bukan bangi, ni alamat dia.

SINCERELYBYUSHAWLS

A-6-2, JALAN SERAI WANGI 16F,
ALAM AVENUE,
SEKSYEN 16,
40200 SHAH ALAM,
SELANGOR DARUL EHSAN


Masa dekat sinilah kejadian jerit menjerit tu berlaku. Kemain lagi ktorang menjerit jerit.. yelah tengah berhenti dekat traffic light. Hati plak dah melonjak lonjak gembira, terkinja kinja je
masing masing dalam kereta. Tu kalau Nampak dek bakal mak mertua mesti kena reject jadi menantu . ;p 


Beratur  punyalah panjang sambil pot pet pot pet. Aku syak kitorang lah manusia paling bising .
wahhh happy betul nisa kay pegang tangan aku.. haha! jangan salah anggap aku bukan lesbo. Aku minat kat dia sejak zaman college dulu tau :D ( k muka aku buruk , salah pilih filter)


Masa masuk je terus beli cepat cepat sebab nak dapatkan free gift dia. Banyak tau free gift dia! :)
Than You Sincerelybyushawl! . Dia hadkan masuk dalam satu satu masa yerlah.. kang jadi sardine lak kedai. kalau nak naik atas bila bila pun boleh tak crowded sangat. Masa kat atas ni la terjumpa dengan nisa kay, diana danielle and tasha manshahar! :)

Ni la owner dia kalau tak silap(kalau silap maafkan saya) cute cute je orangnya. Nak ambik berkat kena la rapat rapatkan saf hehe

Tasha Manshahar comel je manusia ni! :)
Nisa Kay dengan officemate gua.


Arghh  lawa betul diana danielle ni!!!


Masa dah balik office hehe kami bertiga punya . Yang Paperbag keras ni dalam dia ada gift,
Yang kat belakang tu paperbag barang yang kami beli kat butik tu. kami  masing masing. Kami Masing Masing beli tudung dengan baju dekat situ. Dan kami berhasrat nak datang lagi nanti :)






No comments: