November 24, 2019

New Job and New Friends XD







Hi guys!
sedar tak sedar kan dah nak hujung tahun next month dah genap setahun perkhahwinan aku dan 
shyafiq. sekarang aku dah  kat tempat baru. mesti korang macam ish kejap kejap tukar kerja kan?
hehehe job hopping ni perlu lagi lagi kalau korang nak gaji cepat naik. 
so seperti biasa aku takkan disclose aku kerja apa cukuplah yang rapat sahaja yang tahu.
and goals aku for 2020 pun aku malas nak share sebab kadang kadang manusia ni pelik.
benda tu goals je tapi dia punya dengki astaghfirullahalazim .
jadi benda dah jadi baru kita cerita la eah.

oh anyway ini antara kawan kawan batch aku. mostly semua umur muda lagi lingkungan 23 tahun.
yang girl  rambut curl tu nama dia mina dialah trainer kami. antara trainer yang sporting 
and gila gila. 




masa ni kami ada late night class sebab tu muka masing masing macam apa XD


semua ni gila gila yang diam sikit cuma jo dengan arif. XD

aku tengah tak sabar nak tunggu next year. 
may every wishes come true and my hardwork paid off XD



No comments: