December 30, 2010

aku..erry putra dan nasi kerabu.. jeng3..

ok jangan pelik
saja nak puji ni
encik erry..


sila kembang sekejap....XD
mase tengah2 cuti sem ni
una active dengan twitter
so.. sesaja follow artis2 ni
hehe

so hampir tiap hari bertweet2
selalu lah bertegur dengan erry putra
baik la dia peramah..
seyes ni x tipu
sekarang dia mungkin busy sikit dengan recording
dia duet 3 orang
best kan best kan?
nak dengar lagu terbaru dia..


kenapa una puji2 dia sangat?
una ade ape2 ke ngan dia?
oh tidak sama sekali
jangan wat gossip ..
ini adalah pujian dari peminat kepada artis
and and and..
sekarang una nak promote twitter una
username:mimishbubush
sape ade twitter follow una yer sygs?
una pakse ni... una pakse...(sambil jegilkan mata)


ouh ye ape kaitan nasi kerabu?
haritu dia bagitahu dia tiba2 teringin nak nasi kerabu
itu je kaitannya
jangan marah rakan blogger ku
sila simpan pisau,paku,hammer or segala macam senjata
sila jangan bunuh saya..


p/s:beragak la sikit minah ni.. paksa2 org .. xrawx ar..




12 comments:

Tuan Din said...

grrrrrrrrr

Unamn said...

uhui.. ;))

Qib said...

una. yer ker. nnt nak try follow ar ery n UNA sekali

"Above all Life should be fun!"
"Take time for some Fun in Your Life Today!"

| Hidung KUCING| Soccer FIGHT |

Qib said...

una. nnt follow :)
"Above all Life should be fun!"
"Take time for some Fun in Your Life Today!"

| Hidung KUCING| Soccer FIGHT |

Unamn said...

@ pinqib..;)) orait

Anonymous said...

ehh ehh ery putra laa.. andess.. minat diaa.. wuuuu:p

btw, mawar follow sini..

Zulfahmi Abidin said...

aku penah terserempak dgn dye kt karok.aku ckp kt dye. "Nenek aku suke kau"..ahbhhahhaha.dye terus bengang.dye blah.^_^

Unamn said...

@ zul haha .. x baikla.. sian dia .. eceh.. ;P

kakak kiroro said...

x marah...suke! :)

Unamn said...

@kiroro ;))

Kayun said...

tau tak una, lepas baca2 kat entry2 una kan, terus saya pi buat twitter gak..ahaha...tapi kan, bila saya buat dia dok kata apa ntah..mcm ada masalah nak loading..hmmm taktau la pulak..last2 fed up terus tinggalkan je..hehe

Unamn said...

@ kayun.. hik9 oh twitter over capacity..