December 3, 2010

gembira di tahap over!

una tengah gembira sekarang
happy sesangat
eheee...
duit bakal masuk
 so come on..
 I PHONE ,AMOLED OR BLACKBERRY?
and..
yang lebih membahagiakan..
una akan dapat..
kamera baru...
yay! gembira rasa hati..
syukur sangat2...
dalam fikiran dah nak macam..
wait and see aa.....
una pantang betul ade orang cabar2 una ni
tau..
suka sangat nak rendahkan una yang tak berapa tinggi
tak pelah una tak dapat benda tu secepat yang u dapat
una usaha sendiri
then u see
u makan kata2 sendiri
ahaks!
sila telan kata2 anda ya.
bangga sangat dengan sugar daddynya
eeeuwwwww
parents una mampu lagi bagi
xpayah nk bersugar2 daddy
so ''u'' yang ade tu
sila insaf
(selera kau dengan orang tua?)
sure u can show off now
dengan kereta yang u dapat
semua yang i xde u ade
tapi sesuatu yang telah hilang u takkan dapat balik
am still virgin biatch~
shame on you!
boooooo!
una akan dapat jugak benda yang una impikan
walaupun bukan sepantas kilat
tapi sekurang2nya
una masih ade diri yang berharga
''berharga''

now cuba pk

blackberry= rm1000+++
your viva limited edition= rm  44 900
your virgin???
TIDAK TERNILAI HARGANYA

SILA FAHAM
TAK TERNILAI
 untuk ape u dapat semua barang di atas
tapi hilang sesuatu yang lebih bernilai?
tengok u dah rugi
u RUGI!
so i gembira tahap over!
ahahahahaha

p/s: una happy kawan2 happy.. hahaha..*tak kesahlan kau sakit hati ke x.. tapi itu kenyataannya*











Post a Comment