March 24, 2011

nak tahu ape yang membuatkan anda dapat pang dari ibu anda?

selamat pagi
adekah anda rindu saya?
rindu tak?
rindu tak?
rindu tak?

okeyh cukup
tahu anda memang rindu saya
miahahaha..


ehhhhhhhhh kenapa una update?
tak pergi kelas ke?
kemana beliau menghilang selama beberapa harini?
kenapa? kenapa?kenapa?

okeyh sabar2..
nak jawablah ni
tanya satu2 ok..
sudah xperlu panik saya tahu anda amat rindu saya !
*sila muntah*


semenjak 2menjak ni busy
sebabnya assignment yang bersusun yang macam tak beri peluang untuk una berehat lansung
*okeyh tipu*

let's story about yesterday

semalam masuk kelas mekanik bendalir
kami belajar tentang topik mekanik dynamics

mr james ni suka sangat buat lawak

mr james siap buat dialog sendiri
dia kata jika emak kamu cakap begini


emak:heyh mari menolong saya menyediakan makanan!
 dan kamu pula jawab

kami:saya mengikut hukum  newton,if something stay at rest,it will be stay at rest..


pecah perut ketawa

agak2 ape jadi kalau kita praktikkan di rumah?

dapat PANG! dari mak kita :)

okeyh bye2 everyone have a nice day.

p/s:read it at your own risk.. dont try this at home :P

1 comment:

ku izzati said...

3rd newton law..
every action have reaction..hahaha..