March 13, 2011

sorang2 kat sini macam seekers... erk ?

membiasakan diri
okay serius cakap
una tengah belajar membiasakan diri duduk sorang2 kat hostel ni
so far alhamdulillah tak ada apa
syukur sangat tak ada yang menganggu
being here,alone without anyone memang agak pathethic
tak tahu nak borak dengan sape =-='
satu asrama sunyi
una prefer sunyi daripada terdengar bunyi
memang pengsan lah una kat situ
masih ade guard di bawah ni
ade 2 kemungkinan je
guard tu akan jaga kawasan sini
atau guard tu akan menggatal naik atas ni
scary bukan?
tapi tak pe una percaya guard tu ok
my pengarang jantung dah cakap suruh hati2
dia suruh una balik
tapi una taknak.
una takut accident bas nnti
ish =-=' cuaklah gile ..

ok2  anda rasa scary x?

hurm whatever una tengah berani berani takut jerp ni
semoga Allah lindungi una di sini :)
Post a Comment