January 26, 2012

kerisauan akibat UPU. siapa dah mohon?

kadang-kadang bila kita merancang kehidupan kita ada yang tak puas hati
akan ada yang kata eh awal lagilah,
or kau ni pikir  jauh sangatlah una 
tapi biarlah mulut orang  kan ..
semenjak  isi borang upu haritu una rasa selalu gementar sebab ape?
 sebab ini...

nampak tak? kalau tak nampak sila klik untuk tumbesaran 
una dah risau.ada sapa-sapa buat upu?
memang kena  hantar sijil2 yang telah disahkan ke  lepas permohonan online?
bukan kena mohon secara online je ke?
harap rakan blogger dapat membantu 
nak berterima kasih kepada kawan iaitu cik liling yang beritahu hal ni.
 una tanya sekali lagi kat korang sebab una takut tak payah buat je .. tak payah la membazir 




p/s : sila reply dengan kadar segera .


Post a Comment