January 12, 2012

pesanan ikhlas kepada lelaki itu =)

assalamualaikum, hai
harini una nak luahkan sikit rasa terpendam di dada , di jiwa di tangkai hati yang mula berakar akar.
haha okay cukup la ayat gaya kanak kanak spastik tu.
sejak 2,3 menjak ni una asyik terserempak dengan seseorang. kenal muka, tahu nama, cuma tak pernah bertegur jela. dia lelaki . okay cukup  setakat tu.
kadang kadang una pelik juga kenapa 'dia' ni setiap kali terserempak buat muka macam tak suka,then larik larik. una pun  macam  o.O  la
una pun tertanya-tanya dalam hati la.
 aikk apesal dia ni? aku buat salah ke? muka aku ni macam nak telan dia ke?
tapi seriously mimik muka dia macam konon-konon una ni peminat setia dia,dia konon-konon macam brad pitt .
man this entry really for you. YA  YOU. kolej kita kecik je sayang .
pusing-pusing terjumpa jugak. so kalau terjumpa selalu tak semestinya i'm hunting you. errkk gila ke? una tak pernah buat kerja gila tu lagi lagi time tengah  sibuk macam ni. semester 6 kot . nak main cak cak apelah lagi =-=' . and for you information kalau tak tahulah.  i'm taken almost since4 years ago . i repeat almost  4 years. una tak adenya nak suka orang lain. sila jangan perasan. tak ada kerjalah aku nak hunt kau, nak crush dengan kau. aku memang lah pernah ade crush tapi setakat ni dengan bintang filem tu pun filem orang putih.
i hope when i meet u again i will say this '' dont worry,i dont like you''.

it just a coincidence. aku pun nak habis, aku harap kau tidka mengulangi perkara ini kepada girl lain.jika tidak mungkin kau akan dicop sebagai seorang yang perasan. deal with it  =)

2 comments:

Wahidah BME said...

Lelaki suka cepat perasan orang usha depa. Please la Muhamad Hafiz saya lagi ncem. Wahaha.

aReLaN said...

hahahah...payah gak bila ada perangai SS ni.