December 6, 2012

instagram fever

arus kemodenan teknologi di malaysia sungguh membimbangkan daku.
kerana daku sekarang ini (baru dua hari) telah addict kepada instagram. Daku sungguh envy level 9 bila melihat gambar gojes di facebook teman daku. lantas daku dengan gelojoh membuat satu account instagram semalam. itupun hasil menyelinap masuk milik mama daku untuk meminjam galaxy tab beliau. tanpa tab itu daku pasti loser dimata kalian  kerana daku tak ada instagram .LOL.



dah kenapa aku ni berdaku-daku? adakah aku mengidam pelempang kuasa kuda?


DRUMROLL SIKIT...

tadaaaaaaaaa...



url dekat instagram tu aku letak url blog bahasa inggeris aku aku sengaja tak letak url blog ni.  dalam tempoh 2 hari aku baru ada 11 follower . untunglah orang nak follow ye dak? . ni siapa-siapa nak follow sila la follow yer? you follow mine, i follow yours gituuuuu ;p .



lepas ni nampaknya mungkin aku akan membeli sebijik hp baru atas dasar gila instagram yang kian menular.meskipun muka aku tak segojes fatin liyana tapi peduli hapeee janji boleh bajet model . kalau bukan model baju , model kedai makanan pun tak apa . ;P

selain instagram aku ada satu application yang berguna untuk korang sebab apps u boleh betulkan grammar dan spelling english korang. nanti aku buat satu blog post pasal application tu okay?


till then.


tinggal dulu, follow la instagram aku. ini paksaan secara keji . k bye



No comments: