April 28, 2013

tawakkal saja .

selamat hari ahad kepada sahabat handai sekalian alam .
aku dengan ini ingin meluahkan sedikit rasa kesal untuk diri ini.


kesal sebab apa pulak ni?

kesal kerana aku tak tahu manalah aku tanam perasaan berjimat aku. semenjak dua menjak ni aku seakan menjadi manusia boros.Kejap.. aku yang korang kenali memang lah seorang yang boros namun, apa yang korang tak tahu yelah aku dulu seorang yang boros terhadap makanan saja. kini bila aku bekerja makanan jatuh no ke berapa pun aku tak tahu. yang penting pada aku, baju, kasut, tudung, gadget, tv, , kereta dan sebagainya.


adakah ini satu virus merbahaya? ataupun ianya proses normal kepada manusia biasa?
 

tapi biasalah tu kan bila dah kerja , ada duit sendiri rasa nak bergaya sikit.
Aku pun mula dah ada kesedaran sivik untuk berdiet secara sihat. korang yang dulu baca blog aku mesti tahu yang aku ni peminat tegar mcd . namun sekarang aku dah beralih arah kepada sesuatu yang lebih sihat iaitu subway! :)


oh ya aku ada berita gembira . selasa ni insyaallah encik denial datang sini. aku harap dia betul betul datang . aku dah tak sabar nak tengok rumah baru aku nanti.



p/s : bismillah hi tawakkaltu Allallah :)


Post a Comment