September 25, 2014

current mood : tekanan perasaan dan duit mengalir deras!







Sejak dua menjak ni rasa macam busy gila.
rasa nak stopkan masa sekejap nak catch up on everything
Penggunaan duit jangan cakap.
LAJU IBARAT PAIP BOMBA.
Walaupun dah ada bussiness kecil kecilan dah sekarang
Bila buat dua kerja memang kena pandai bagi masa


untuk bussiness dan untuk kerja
aku ni memang jenis sanggup spend berapa jer
supaya aku boleh lifted segala tekanan aku keluar.
Dua kerja, tekanan berbeza beza.
Nak nak pulak sejak member sorang tu resign
kerja dia aku kena take over.
So 2 minggu kebelakangan ni memang aku asyik spend pada coklat dan shopping.



Harap nextweek pressure berkurang dan aku dapat kurangkan penggunaan duit aku .




p/s: ada orang main blog lagi tak? kenapa rasa sunyi je dunia blog sejak 2 menjak ni eah?

No comments: