May 20, 2016

can you take a break?




aku selalu rasa irritate with people yang asyik dia je betul. asyik dia je suci murni orang lain banyak dosa. serious aku rasa annoyed. macam konfirm je hari hari diri sendiri melahirkan pahala. aku banyak mendiamkan diri sebab aku rasa unnecessary untuk bagi feedback since it doesn' lead to any positive things pun. 




cuma aku ak boleh terima bila orang pertikaikan pasal rezeki aku. why?

aku rasa macam benda tu tak perlu pun. kau bukan tuhan. apa hak kau?



since you are not getting any richer than before pun bila kau  cakap pasal orang ni. apa yang  aku nampak kau ni pathetic. yes,.. pathetic . sebab kau tak ada apa pun sebenarnya tapi sebab kau nak perhatian kau downgrade hidup orang. tuhan je tahu betapa menyedihkannya hidup kau sebab hati kau busuk. sedih. orang yang kau dengki tu hidup bahagia je. kau je mereput fikir hal orang tak sudah sudah.


semoga tuhan jauhkan aku dari bersikap demikian. hidup tak lama. dosa dengan tuhan, kau bertaubat tuhan boleh ampunkan . dosa dengan manusia?



fikir fikir sendiri. dahlah aku pun 2,3 menjak ni mood tak berapa baik. nak pergi tenangkan diri jap. 

No comments: