May 6, 2016

nak shopping tapi nak jimat? =-='






hai korang.

lama gila aku tak tulis apa. haha tak adalah lama sangat tapi lamalah jugak bagi aku. hmmm sejak dua menjak ni aku rasa hidup aku macam lifeless la. itu tak kena itu tak kena. aku nak shopping tapi semua benda aku tak berkenan. aku rasa macam semalam aku dah melakar sejarah tau. aku masuk shopping complex tetiba aku rasa boring. seumur hidup aku tak ada lagi aku rasa camtu. tak tau kenapa semalam aku rasa camtu. adakah itu tanda tanda keinsafan dah berbunga guys?


kau dah kenapa nak guys guys setiap perenggan una? =-='


oh ya.. aku sebenarnya dah ada wishlist benda nak beli tapi banyak gila aku hold sebab aku rasa nak buat priority list walaupun aku sendiri tak boleh percaya diri sendiri . yelah kejap lagi benda list yang priority tu la aku abaikan. tak percaya tengok ah. dia spesis otak nak kena skru ketat ketat, cepat sangat hilang arah tujuan. adakah aku memerlukan kompas? -.-



semalam aku masuk daiso aku beli screwdriver je boleh paham tak betapa behavenya aku semalam? lepastu  aku masuk yubiso aku beli krim muka yang murah gila tu dengan body wash kegemaran aku and stokin. kalau waktu mood biasa selagi duit dalam dompet aku tak tinggal balance seringgit selagi tu aku tak berhenti beli. lepas tu aku masuk padini dengan h&m satu baju pun tak berjaya "usik" hati aku. selalunya kemain lagi mata daripada dua boleh bercabang jadi 16 kalau masuk tempat tempat macam tu. 


tapi biasalah macam aku cakap maybe itu cuma keinsafan sesaat sebab harini aku punya mood shopping dah membuak buak balik.kita tengok jelah apa pulak aku beli kejap lagi . itu pun kalau ada saiz aku la.




haiz teringin la nak kurus macam model tu. tapi tulah baik aku senyap je nanti kena bising dengan kawan kawan aku. mintak mintak la diorang tak baca entry aku ni. aminn
 



k gerak lu paperojer

No comments: