May 31, 2016

kreatif


sometimes we can't really write or tell anyone about how we feel.
sekarang aku dalam musim bunga bunga. tak tahu nak kata bunga bunga apa. aku mampu post post lagu berkaitan je. seronok jugak rasa macam ni sebenarnya. biasanya bila rasa camni otak aku lebih kreatif. 






oh ya, life sekarang busy dan boleh kata ada waktu stress ada waktu gembira.
aku harap aku kuat semangat. berapa lama aku kat sini aku pun tak pasti. 
aku cuba la sedaya upaya.moga ALLAH kuatkan semangat aku. 
aminnn tu jelah aku mintak.

aku redha dengan segala ujian dan moga rezeki melimpah ruah mengalir dalam hidup 
aku selepas ni. aku harapm yang mana rapat dengan aku boleh berhenti seketika tanya pasal
hal hal lama. hal hal yang aku taknak ingat. 


let me choose, let me decide for my own life.




p/s: it is not too much to ask kan?




No comments: