June 1, 2016

a guy of my dream?






aku selalu berangan nak ada "teman" yang selalu teman aku kemana mana. i mean yelah soulmate. 
soulmate yang boleh layan kepala gila aku . pergi travel dengan aku. smarter than me in every way sebab aku ni. hmm agak... agak clumsy.

urm , yeah.. clumsy. benda yang aku benci pasal diri sendiri sampai sekarang. mungkin aku dah patut kurangkan sikap aku yang tu.. clumsy ni merugikan guys. 


hmm cakap pasal significant other. aku selalu berangan nak lelaki yang boleh dengar .
i mean mampu mendengar masalah aku tanpa berlaku apa apa insiden gaduh gaduh. it's tiring man.

kau bayangkan kau tengah cerita masalah kau and your boyfriend starts the arguing things, makes you feel that you are so stupid you can;t even handle that damn things. 


pastu kau pun give up nak cerita apa apa . kan?


all i want is just a guy yang willing to listen to me, pandang aku dengan senyum yang menenangkan. he doesn't have to be rich whatsoever. just a calm guy with a willingness to listen and ada effort untuk memajukan hidup dia. that's it.



urmm i don't know if this would make me look as a bad person , i must say that i didn;t find such guy....yet. 


i had a boyfriend once. we're good for 8 years until .. hmm actually i need to stop talking about this.


he was my bestfriend. he still is. my bestfriend...


we're good. we're good.

*gasp*



okay stop.

itu jelah aku nak share dari lubuk hati aku yang paling dalam (muntahsss)

now it's time to build on my career . get fit perhaps . 


GOD BLESS ME.



night :*

xoxo

UNA MN

No comments: