September 1, 2016

Farewell to my old love c, and welcome to my life my baby H. and uncompleted wishlist.


hello people..
finally i managed to buy a new laptop! since you know my old laptop stop functioning like normal. (lagipun dia dah tua... dia dah 7 tahun). so it's time to get a new one. tapi apa apa pun aku tetap sayang yang pertama sebab it is my first baby :( . Banyak gilaaaaaa kenangan aku dengan laptop tu. dengan laptop tu la aku buat assignment college dulu. Dengan laptop tu la dulu aku bussiness. Dengan laptop tu jugak aku create blog ni!laptop tu la selalu teman aku waktu bosan.selalu aku main game kegemaran aku sampai pukul berapa pagi sebab aku takut duduk sorang sorang kalau roomate aku semua balik kampung dulu.and dalam laptop tu jugak ada complete movie harry potter yang aku minat sangat sejak zaman kanak kanak ribena sampai dewasa ni. omggggg gilaaa tak sayang? :')





to my new baby love

i love you jugak. tapi awak kena terima hakikat yang kita masih tak boleh move on dengan laptop lama kita. kita harap awak berkhidmat la baik baik untuk kita ye. 

perks of being my baby

1) kita takkan madukan awak selagi awak tak buat hal sayangs
2)kita ni ganas sikit tapi inshaallah kita akan gentle gila dengan awak
3)awak tak payah risau la, kalau dulu kita noob sangat pasal computer ni sampai tak reti guna
  antivirus sekarang kita dah ada tahu la sikit sikit. so if you ada virus , let me know okay?
4)kita sekarang agak busy dengan kerja sebab yelah kita bukan kerja office hour macam dulu, so if kita guna awak macam orang gila tak kenal matahari dan bulan pun cuma waktu kita cuti je la.



aku tahu korang rasa nak belasah aku bila baca baca kisah emotional aku yang entah apa apa ni. followers perlu tahu, aku memang pelik macam ni. you know if i am truly love people or my fav things i akan emotional gila  nak mampus. Yela, dulu masa laptop lama aku sakit tenat pun aku siap buat special entry pasal dia tau harap dia sembuh. Well hargailah species macam aku ni k? kahkah



oh ya, sekarang aku dah berjaya knock aku punya wishlist yang ke berapa untuk tahun ni eah? aku lupa . so ada dua lagi. dua lagi wishlist yang belum complete. hidup sekarang kena struggle lebih, walaupun kau noob gila nak mati.tapi tuhan dah janji, kejayaan akan datang pada yang berusaha dan yang tak reti putus asa. 


yela contoh macam aku. ya tuhan.. sesiapa yang kenal aku di dunia nyata tahu betapa kelam kabutnyaaaa makhluk bernama una ini and betapa gila/physocopath/ceria tak bertempat/kuat menangisnya aku ni. but every person got their own split personality. so the other side of me tu too dark la. too mean so better aku emotional a bit.


okaylah japgi aku rasa aku nak tulis benda lain pulak. different entry la tapi.


ttyl 
love 
una mn








No comments: