October 23, 2015

Lelaki ada perasaan ke?




tajuk kontroversi ni mesti akan membuakkan kemarahan para lelaki sekalian.
kadang kadang aku pelik dengan diri sendiri. aku ada trust issues dengan LELAKI. sampai aku takut nak khawin. bercinta pandai khawin.. errr.. 

yup guys.
kadang kadang aku rasa lelaki ni macam tak ada perasaan. bukan sebab aku tengah kecewa ke apa.
cuma bila aku tengok drama ke apa ke aku rasa semua ni bullshit. lakonan je semata mata. terdetik dekat hati aku rasa macam lelaki ni bukan ada perasaan pun.



bila aku tanya cousin aku, dia jawab simple je.


habis yang kau bercinta dekat 8 tahun dengan boyfriend kau tu , dia tu tak ada perasaan ke?
ke boyfriend kau tu bukan lelaki?



aku krik krik sekejap . haah kan? boyfriend aku lelaki kan? ayah aku lelaki, pakcik aku lelaki.


 =-='

but still aku masih rasa macam tak percaya jugak. aku fikir kalau diorang break. diorang takkan sedih punya. yelah, diorang lelaki. muka tak hensem , pakai selekeh muka tak mandi pun ada orang nak. tapi kalau perempuan.



cuba try ko pakai selekeh macam perempuan gila. takyah la cakap lelaki, pondan pun rasa nak herdik kau. jilaker betul, =-='



hmmm sekarang ni aku tengah try nak build kepercayaan aku balik TERHADAP lelaki. aku dengan boyfriend aku tak ada problem pun sebenarnya . adatlah gaduh kecik kecik tu. cuma sekarang aku takut nak MENDIRIKAN RUMAH TANGGA. masyarakat sekeliling sibuk dah tanya. 


"UNA, BILA KAU NAK KHAWIN"


aku pun heran dengan masyarakat sekeliling ni kadang kadang. kenapa soalan tu je diorang tanya?
taknak ke tanya,


"UNA, DAH MAKAN KE BELUM?, UNA LAPAR TAK?


ATAU... UNA NAK TAK AKU BELANJA KAU KAT TONY ROMAS?


itu yang aku tak paham dengan masyarakat zaman ini.



buat masa ni aku cuma boleh cakap. aku tengah CUBA memperbaiki diri. memang umur aku dah 24 .
soalan soalan spesis tu memang akan datang semingu lebih 7 kali dari manusia berbeza.
aku ni umur je 24 perangai macam budak budak lagi..


aku pun taknak rush into marriage. kau tak sedia , tapi bila tengok orang khawin kau terburu buru nak khawin kau dah kenapa? apa ingat ni pertandingan siapa khawin dulu ke?


ke ingat ni pertandingan lumba siapa dapat anak dulu?


eh tak senonoh la game camni.




k la  aku dah penat bebel dah ni. next time aku bebel lagi.



bye bye XD


No comments: