September 27, 2015

una mn life update : shopping in tight budget and project funding




hello my precious.


sejak dua menjak ni nafsu nak shopping membuak buak. scroll la apa apa media social sekarang bersusun promotion. rasa nak menyorok dalam gua je . menggelejat diri ini nak shopping. tapi daku sedar daku tak banyak duit. tapi dalam konon konon sedar diri pun ...


dalam masa seminggu ni pengeluaran wang agak deras jugak. lebih deras daripada niagra fall.(menangis sekali lagi)


masa keluar dengan cousin haritu aku dah sambar beg bonita after less dapat la rm100++. 



lepastu dalam hari rabu or selasa hari tu. aku pergi masuk bershka dan tergoda dengan baju baju dekat situ. namun , harga kat situ yang melampaui batas and size pun nasib baik tak ada. aku pun nekad ke padini. dekat situ aku jumpa banyak gila baju yang murah murah. namun, kalau yang murah murah kau nak sambar sampai 14 belas helai no point! so aku ambik sehelai je... aku ingat semua tu terhenti dekat situ je, semalam lepas ke puncak jalil aku ke pyramid. niat asal keluar biasa je. tapi dia ajak aku teman dia shopping. 


untuk pengetahuan korang, aku ni seorang die hard fans sweat shirt and sweaters. and kebanyakan sweater aku pun sweater lelaki . sekarang korang paham aku jenis girl yang macam mana kan?
bila dah teman dia tu ko ingat aku nak diam je ke bila ada sale gila gila? kami ke terranova sunway pyramid. Ya Allah, guysssss terranova punya sweat shirt and sweaters warna dia bapak cantik! 


korang kalau tak pernah pergi lagi sila lah pergi! semalam ada sale  buy 1 piece and second one get 50% off. aku ambik brooklyn sweat shirt in black manakala dia plak ambik green sweaters . material dia memang gebu, sedap pakai. 







lepas ke terranova kami ke h&m. macam biasa, section pakaian lelaki gak aku minat. design pakai perempuan dia not bad gak tapi sizing dia aku tak berkenan. ada yang aku boleh pakai tapi too fit. banyak crop top. aku bertudung mana sesuai pakai macam tu. 


our brunch semalam.sedap guys. go give it a try if you havent try it yet


sale semalam memang gila gila bak hang. mujur aku tak de duit sangat so kat h&m aku just cuci mata dulu . gaji masuk nanti siaplah! 




so this month aku dah nak kena start menyimpan for future project. aku harap aku sedar diri and kembali ke main track, niat sebenar aku kerja sekarang and teruskan menabung untuk funding project aku nanti. 





apa apa pun, aku dah nak kena siap pergi kerja ni guys, 




till next entry,


assalamualaikum, bye bye! XD







No comments: