September 13, 2015

what is like after a month shifting path and my masterpiece


hello guys.
assalamualaikum, 


seperti aku pernah cerita di entry sebelum ni . aku telah pun berubah bidang. What is like after a month working?


never better! everyone are just like best friend eventhough they were some masih dalam proses
nak try kenal rapat lagi.



we are all like brother and sister. selesa sembang dengan diorang macam siblings dah. eventhough masih ada yang krik krik. hahaha



me? 
i am doing good. still working on my masterpiece. Masih polish lagi EQ . aku anggap ni semua macam training . kan aku pernah cerita aku ni pemalu. kalau dah rapat gila tu sikap malu tu lama lama hilang. 


buat masa sekarang aku fokus cara nak manage the whole outlet, upselling and more like human management. yup guys, i said human management.



mesti korang fikir, apa benda la dia ni.. bajet bagus plak nak human management bagai. 
when you're given that kind responsibilities, nak taknak human management ni korang kena pandai. 
hmm manusia ni macam macam jenis perangai. kalau kau belum jumpa manusia perangai pelik pelik bermakna kau baru kenal 1% jenis manusia di dunia ni! XD


for me,..


i;ve seen a lot! hahaha. aku suka gila judge orang.. not that kind judgment yang nilai orang tak tentu pasal. Judge orang for a good reason. untuk judge ni korang kena ada ilmu. tak boleh pakai hentam je.=-='




oh ya berbalik pada kerja. haritu kami ada meeting dekat hq di cheras. Best jugaklah meeting relaks je tak ada main hentak hentak meja main baling baling report macam kerja lama. kalau kerja lama , ko lambat elak nahas la kau. kahkahkah! 

so our main focus of course untuk bagi semua orang kenal dengan cupcakes kami.



rasa macam pergi kem motivasi pun ada, tapi takpe at least aku punya confident level tu improve.

bila guys dah beredar. girls having photoshoot and videoshoot. that videoshoot were unplanned. i am actually record that video secretly.


cam haram perangai aku kan?

lepas meeting kitorang ke midvalley and having dinner together. only me, my cousin fadhilah, nolly my bebeh and mikey .dinner dekat food junction je.


after dinner we head home and tidur macam perempuan gila. 


that's all.


today sales quite good. i'm trying rocketing the sales up. so wish me luck k guys?

XD



No comments: