December 24, 2016

crying week.



ola people

semalam merupakan hari menangis sedunia aku agak.

banyak berfikir anddd banyak benda jadi. aku sampai nangis macam pompuan gila dah semalam. 
bila je aku tak menangis macam perempuan gila? entahlah.. emotional sangat pun perempuan ni.

oleh sebab kesalahan aku buat agak besar. aku terus whatsapp boss aku. 
lepastu boss aku call aku..


mula mula aku ingat nak gelak buat buat cool
tapi bila boss aku cakap camni aku terus nangis..

camnilah conversation kitorang.



whatsapp .

boss saya dah buat salah besar, hmmmm saya mintak maaf dulu.

bos aku pun calll...

damnnnn aku dah menitik air mata ni macam mana nak cover ni? ketua aku pun dah sempat marah aku dalam whatsapp tadi. 







boss r : weh bamm.. ko apahal? ko buat salah apa?
aku : bosss.... saya ter.... hmm (bebel panjang2). 
boss r: awak okay tak? dah dah jangan nangis..

bila dia sebut jangan nangis tu.. time tu la mata aku ngada ngada nak nangis.

boss : okay takpe saya settle kejap..


untuk pengetahuan korang .. kesalahan aku buat tu boleh sampai tahap diterminate tanpa belas kasihan. hmmm aku pun mengamalkan prinsip sediakan payung sebelum hujan sekarang.

aku start cari kerja baru.. aku harap.. tak ada apalah.. cuma yelah kita mana tahukan.. customer ni macam jilake juga kadang kadang.




i have no idea what will happen next. so i'll just try to rebuild whatever i felt missing la. 


till then

ttyl

No comments: