December 4, 2016

HAPPY ENGGAGEMENT DAY YANA! XD



well hello guys..

harini i finally da balik rumah sendiri after the engaggemet ceremony. not my enggagement but my cousin yana . she's only 21 this year and she's leading us . kahkahkah. but nvm though..


 so ni nak belanja gambar gambar masa majlis beliau. kitorang buat kg opah kitorang je. gotong royong masak sendiri je uolzz.




ni gambar masa dia tengah berdebar debar tunggu bakal tunang beliau
sampai . kahkah kelakar je aku tengok muka kau yana...

bunga tangan ni kami buat  sendiri okay.
(okayla bukanaku buat aku ni memang la tak berseni. ni bakal kakak ipar dia
dengan kakak ipar dia yang buat) 




malam sebelum kejadian. aku sempat berinai .
over kan aku orang lain yang bertunang orang lain yang berinai kahkah

kengkonon ayu. hahaha okaylah ayu;ah jugak daripada kau una...

dari kiri (amalina bakal kakak ipar yana merangkap gf abg beliau,lepastu kak lynn kakak ipar beliau iaitu wife kepada amir abg sepupu aku, fadhilah (kakak yana),ika, yana,jannah,wani,pikah dan rina.


gambar aku? takyah la .. dah la gemuk sedih betul. aku tengah diet ni chuolzz doakan kejayaan aku.
meskipun aku rasa nak hempuk diri sendiri sekarang sebab cheat day sampai 3 hari tapi takpe.. esok
clean balik. itulah janji aku kepada diri sendiri yang tak berapa kuat iman ini. akan ku dapatkan ketosis itu semula. hahaha 



oh yana ni bertunang dengan orang langkawi. nampaknya lepas ni 
boleh la aku kirim non stick pan murah murah kat sana pada yana je. LOL
keji betul perangai aku ni kan? XD 

video later aku update. :*


ttyl 
una mn



No comments:

Result Level D dah keluar !!!