August 27, 2010

hari bermakna buat kita

dugaan..
macam2 dugaan.
http://www.emocutez.com
fuh... tarik nafas.... 
hembus
tarik nafas hembus
*dah macam cikgu pendidikan jasmani dah ni
ceritanya macam ni..

 tadi mama call 


mama: kakak.. mama dah bank in duit jimat2 tau
una: (macam biasa la.. tanya sikit  mana tahu dapat duit lebih) mama  masuk berapa?
mama: ada * ratus
una: ok..


 una letak fon..

dengan hati yang girang
telefon bf ..
http://www.emocutez.com
una : abang malam nanti kita gi beli tiket  balik yea?
           mama dah masuk duit
bf : ok sayang.. sayang.. nak abang gi beli makanan dulu ke?
una: yup.. abang gi beli dulu...



so.. una pun gi ambik towel.. mandi ... wangi2..pakai bedak perfume..
pakai lens.. n tengah  una nak sikat rambut.. tibe2

phone ringing


my bf on the screen
http://www.emocutez.com

bf: sayang.. abang dah beli makanan.. tibe motor rosak.

una: what???

................
so... bf una pergi bengkel hantar motor
una  dan bf berbuka kat taman permainan.. terasa kelakar pulak..
selalunye.. kitorg berbuka kat padang MPK kuantan
hmm.. xper la.. dah dugaan kan?
tapi ade hikmah disebalik kejadian kan?
kejadian ni menyebabkan kitorang lebih rapat ..
http://www.emocutez.com
teringat kenangan sem 1 dulu..
waktu xder motor dululah.. 
hostel lelaki (casa tanjung)
n hostel perempuan (casa perindu)
jauh la jugak..
tapi dia sangup jalan kaki tiap2 malam just for me..
http://www.emocutez.com
dia makan malam dengan una sahaja..
i'm so lucky having u sayang 
u are my bestfriend,my boyfriend,my fiance n future husband
itulah kenangan yang una tak mungkin lupa..
waktu semester 1.. una rasa dihargai sangat2..
n until now.. u still treat me well.
mase sem 2. si dia dah ade motor. n 
una rasa lega. sebab .. sekurang2nya dia tak penat lagi nak jalan kaki..
http://www.emocutez.com
everyday he pick me up ..
nak gi mana2 pun dia ade..

mungkin ade sesetengah orang tak suke tengok kitorang macam belangkas..
hari2 jumpa.. 1 kelas n 1 course..
biarkan saja..
sebab kamu tak rasa apa saya rasa kan?

kami bercinta sejak form 5.. we are in same school.
n now in same college..
http://www.emocutez.com
 
please understand .. n think of it
what will u do if u are in same boat with me?
 
http://www.emocutez.com



http://www.emocutez.com

setiap yang berlaku ada hikmahnya







Post a Comment