February 16, 2012

untuk apa pening2? =) segalanya dah selesai..

alhamdulillah segalanya berjalan lancar.
pelajaran makin okay alhamdulillah semua ni berkat usaha, doa mama abah, opah atuk, pertolongan kawan-kawan yang langsung tak kedekut ilmu.
terima kasih korang jasa korang akan aku ingat sampai aku mati.
mungkin dugaan hidup una cuma lebih kepada fizikal terima kasih ALLAH.
syukur alhamdulillah. =)
sudah cukup gembira sekarang ini.
2,3 hari lepas berlaku sesuatu yang dah lama tak berlaku
seseorang di twitter telah menghina una .
mr unknown . una tak berminat untuk ambil tahu siapa dia, walau una ada peluang waktu tu sebab una rasa una tak kenal dia , tak tahu dia siapa. biarkanlah  mungkin dia tak dapat tahan kebencian dia terhadap una
una menangis malam tu sebak, terkejut dan keliru.


malas nak syak siapa2 . una terus saja block dia  habis cerita.
dia follow una hanya untuk menghina so untuk apa una pening2kan kepala kan?
una tahu tahap kesabaran una bukanlah tinggi mana. una perempuan biasa yang beremosi tahap tinggi maka daripada una meroyan tak tentu pasal lebih baik una block dia. satu malam tu jelah una nangis. lepas tu esok dah boleh senyum hehehehe.
kita kena terima bila ada orang benci kita sebab kita pun ada perasaan tak suka seseorang kan? tak perlu emosi lebih2 sangat . selagi dia tak kacau una nak benci bencilah tak luak pun. =P


picture ni di post ke sini sebab ianya memang menyuarakan isi hati di saat ini =)


p/s: saya bahagia awak janganlah kacau saya ya? saya tahu awak baca ni.

No comments: