April 3, 2015

Pengalaman membeli dari Goshop 2




assalamualaikum , hai 
haritu aku adalah belikan magic saw set untuk atuk aku sebab dia teringin benda tu.(rujuk entry ini)aku order 25 mac and barang tu sampai on my birthday which is 27 mac  1991 wohoo. esoknya atuk terus datang rumah aku ditemani cousin aku untuk ambik barang dia tu. oleh sebab dia berpuas hati dengan servis dari goshop ni tadi dia dengan senang hatinya nak  order item lain plak. sebagai cucu mithali *konon* aku pun tolonglah belikan . kali ni dia nak chefline chocowine frying pan. harga dia tak mahal pun rm 299 termasuk Gst and dia ada 5 pan . Free delivery lagi tu.


so apa tunggu lagi pergi beli cepat!  :D



ini barang yang aku order haritu

inilah dia magic saw set tersebut. Bila sampai memang rasa eh eh keciknya gergaji ni.
tapi benda ni flexible tau. boleh potong kaca,paip pvc. bukan kayu je dia boleh potong . siap boleh buat corak corak lagi. 



and inilah dia set frying pan yang atuk aku berkenan sangat tu. tunggu jelah barang ni sampai next week inshallah.katanya  frying pan ni special sebab jenis tak melekat and boleh bantai ko nak masak nasik ke,nak masak telur ke. pokoknya,  you can use it in any way possible. nak tahu lebih lanjut bolehlah tengok video ni




macam biasa kalau nak order sign up dulu kat website senang sikit nak trace barang .
bila post bila sampai. previous item aku beli gdex yang hantar dapat je tracking number aku boleh track terus and service dia memang cepat. tapi lebih baik jangan expect melampau lampau kau bagilah masa dalam 2,3 hari . inshaallah sampailah barang tu. :D


P/s: ini bukan entry berbayar sekian. hahaha :D


latest updated 5/4/2015

barang baru sampai pukul 1.30 petang tadi.


aku tak tahu nak snap angle mana kasi menarik  tapi ini lah dia rupanya .
highly suggested! guys jangan tunggu lagi. kalau nak beli cepat! 

muah ciked


besar kotaknya tapi tak berat sangat! thanks gdex and goshop! fast service!

semua non stick tau. boleh la nak goreng apa apa pun.. :D








2 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum izzati husna, nk tnya btul2 non stick kan bnda ni. ? Sbb baca review kat website goshop ada yg ckp guna 3bulan dah mlekat mknn. . .

Unamn said...

salam sis dhia.. so far atuk dgn opah saya guna okay je.. diorang siap boleh masak nasi lagi guna pan tu. sis jangan percaya sangat review tu.. bandingkan.. berapa ramai bagi review bagus dgn review tak bagus. ada sesetengah orang suka menjatuhkan bussines orang lain. inshaallah okay..
sorry lambat balas. lama tak online. i hope u read this reply :)