April 3, 2015

bakat paparazzi terpendam


hanie version short hair. nampak macam 19 kan?



aku rasa kalau nak buatkan list memang ramai manusia yang aku admire di dunia ini. bukan sebab cantik je tapi sebab diorang punya personaliti. so manusia yang aku admire kali ini ialah hanie hidayah. ini bukan girls crush anggap je macam fan girl .  hanie hidayah ni mungkin tak ramai yang kenal tapi bagi sesiapa yang layan mad market mesti kenal punya si cantik ni. sepanjang aku tengok mad market ni tak pernah terfikir nak stalk dia ke apa, cuma bila season 3 dah habis barulah aku beria beria nak cari siapa sebenarnya hanie hidayah ni. Oh rupanya dia ialah seorang fashion blogger dan model sambilan! kalau tengok  dia aku mati mati ingat dia sebaya EL. tapi cuba teka umur dia berapa? she is actually 27 this year! 3 tahun lebih tua dari aku. macam tak percaya. Muka mudanyaa!!! and dia ni dah khawin dah pun. Lagilah macam terkejut macam tu, rasa nak je jumpa si hanie ni mintak petua awet muda. Hahaha ;D


ini bukan gambar kat modelmayhem tu, yang tu  aku tak dapat copy. but i think this is long hair version of hanie .
cantik kan dia? she remind me of my hairstyle in college. her fringe is quite similar with mine only she have a slimmer cheek. :D


mana aku dapat information ni? aku tanya sendiri ke apa? nope. aku search la. google kan ada. so aku jumpa satu profile dekat modelmayhem. Aku nampak gambar dia versi rambut panjang. Hahaha nampak tak bakat papparazzi terpendam aku? actually aku ni seorang paparazzi yang baik. hanie if you read this i am so sorry. i just kagum je. gila muka u macam budak budak 19 tahun kot. kalau orang cakap u 25 pun i susah nak percaya. :D.



anyway age is just a number kan? tengok macam sorang tu alah yang sorang tu (rujuk diri sendiri) umur 24 tapi pergi mana mana orang semua panggil kakak. apa muka aku nampak tua sangat ke?*sambil asah kapak*





bagi sesiapa yang nak baca blog dia boleh klik sini 


mind you her blog is resourceful. dah baca sana jangan lupa baca sini plak.
And dia jugak ada travel journal/ website. nak baca? boleh pergi whatevertherewas.com




P/s: till next entry 






No comments: