April 13, 2015

Thailand Dance Craze




Hari tu adalah tersebar meluas video video perempuan thai menari dengan music yang agak catchy ..
bukan 1 2 video tapi banyak. jadi naluri ingin tahu tu aku pun start digging.. tapi lama lama aku give up sebab thai weh sesetengah video dia tulis dalam bahasa dia. Tapi semalam tanda tanya aku tu berakhir sebab cousin aku ni salah seorang peminat thai drama.. kira memang dia follow la . rupanya punca budak  budak thai menari sampai jadi viral tu adalah daripada cerita ini. Baru keluar hgujung tahun lepas. No wonder la! :D . Jalan cerita dia cute je . nak tengok? meh tengok video di bawah




ini adalah international trailer dia. siap ada sarikata bahasa inggeris.
tengok trailer je dah lawak belum lagi tengok cerita dia. aku rasa macam nak pergi download je cerita ni. :D




Yang ini pulak part tarian diorang yang jadi viral sekarang. Anyway actor and actress dia cute kan? jatuh bergolek golek iman. cair tahap lilin dalam oven :P

Watak Utama
Ice – Preechaya Pongthananikorn as Pleng
Sunny Suwanmethanont as Gym



P/s: Jangan tiru aksi ini diluar rumah. nak buat dalam rumah je. aku suka music dia je. hehe :D

No comments: