January 15, 2016

job interview, and note for my crush.







2015/2016

i met someone .  tak tahu apa special sangat dia ni. entahlah he seem perfect to me.


i NEVER thought i would fall for such guy. 

korang seriously, kalau korang kenal aku lama korang tahu aku ni spesis macam mana.

tak pernah terfikir, terlintas aku akan suka orang macam tu.


dia baik, but trying so hard to looks like a jerk or a bad guy. rasa nak hempuk kepala dia dengan penyapu. woi kau tu muka baik tau tak..


muka dia tu muka sejuk. bukanlah muka macam ada air cond keluar ke apa. tak adalah camtu gile ke.


kalau kau kenal dia personally, kau pun suka dia punya. 


sejak 2,3 bulan kebelakangan ni dia selalu nampak sedih. aku pun sedih jugak sebenarnya tengok dia sedih. dia dah ada gf dah. aku mestilah tahu aku kan stalker . aku cuma harap diorang baik baik jelah.


and cepat cepat khawin. amin...


nampak tak aku ni baik tau tak?

mesti korang ingat aku suka dia main main kan?

tak,.. sebenarnya aku suka dia betul betul. bukan main main. Allah je tahu betapa aku suka kat dia ni.susah nak lupa. sangat sangat susah. aku kenal dia macam mana? macam mana aku jumpa dia? tu semua tak payah tahulah.


tapi sekali pun aku tak pernah kacau dia , tak pernah pun aku try nak masuk daun ke masuk kertas ke masuk rumput ke takde. (aku serious ni janganlah gelak)


sebab aku respect relationship orang lain. aku dengan ex aku pun try nak berbaik. eventhough susah. 

aku sekarang belajar nak memaafkan orang. aku belajar nak accept orang yang betul betul sayang aku. 

and stop kejar orang yang aku suka. buat apa aku kejar? orang tu hati dia kat orang lain pun.benda benda ni tak boleh paksa tahu tak korang? aku doakan dia bahagia pun cukup dah.

___________________________________________________________
kalau kau baca entry ni, kau dengar sini eah . kau tak boleh paksa aku nak lupakan kau. kau kenalah bersabar benda ni ambik masa.kau ingat perasaan ni ada switch on off? so kau duduk je diam diam bahagia kat situ. jangan sibuk urusan orang lain. aku tak kacau hidup kau pun dah cukup bagus tahu tak?
kalau ikutkah perasaan aku yang SUKA GILA NAK MAMPUS kat kau ni entahlah nak....
___________________________________________________________

aku cerita dekat cousin aku. dia kata kisah aku ni complicated sangat. haritu satu family pakcik makcik aku ni pergi mekah.


aku siap bisik dekat cousin aku ni. suruh doakan untuk dia sekali.


bukan suruh doakan aku dengan budak tu bersama. tak ye.. aku bukan manusia kejam macam tu. aku hormat tu tempat suci. buatnya jadi betul betul kesian girlfriend dia. aku nak dia bahagia je cukup. aku suruh doakan untuk kebahagiaan dunia akhirat dia. semoga segala yang terbaik datang dalam hidup dia.

untuk aku pun sama gak , apa yang terbaik untuk aku dunia akhirat. aku ni jenis huha huha. aku harap sesiapapun husband aku ni biarlah yang dapat bimbing aku.


tu pun cukup. oh ya dekat facebook ada 2,3 lelaki macam nak masuk line. tapi macam biasa aku tak layan. kalau nampak aku sembang rancak tu sah sah kawan aku. 


aku rasa macam kelakar bila orang tackle aku. diorang ni buta ke apa?


oh lupa gambar profile facebook aku kan smooth nak mati. haihh.. lelaki lelaki.


kalaulah diorang tahu rupa aku yang hodoh ni konfirm tak cukup tanah diorang lari. 

setakat ni ex aku ni je yang boleh accept aku. dia baik, baik sangat . cuma biasalah manusia selalu buat silap.



p/s : doakan aku guys , aku ada interview isnn depan. fuhh berdebar aku weh!

No comments:

Result Level D dah keluar !!!