January 18, 2016

(kadang kadang aku lupa kau ni perempuan , una ) - A






alhamdulillah aku cuba dah sikit sikit move on.

move on dari semua benda la . so far aku rasa tenang. tenang sebab we are still friend eventhough he mad at me


i am so sorry . maybe kau rasa macam aku masuk campur. i know i shouldn't do that. sorry once again.


oh ye pasal interview tadi aku tak ready nak cerita sebab dia. so biar yang rapat je tahu hehe..


life must goes on right?


pasal bussines pulak? aku tak tahu la aku ni cukup motivated ke tak nak restart balik. setakat ni satu project ye jadi . but it's fine tho.


failure is part of learning process. aku sentiasa belajar benda benda baru dari kesilapan sendiri.


aku ingat nak contact A bincang pasal apa dia cakap haritu.


tapi aku malas la sebenarnya nak kerja dengan A ni. aku okay je , yang tak okaynya kerja berdua je.
if team up dengan orang lain takpe. berdua je? berdua?

NO WAY.

taknak lagi aku involved karang tak pasal pasal tunang dia fikir macam macam. hati dia tak tenang.
hati aku lagi tak tenang. aku anggap A bestfriend aku je pun..


walaupun ramai cakap takde istilah bestfriend antara perempuan lelaki aku tetap nak tegaskan dekat sini A ni banyak motivate aku. selama 4 bulan aku kenal A banyak benda dia ubah aku. social skill aku semua bendalah. padahal aku ni kategori sombong gila nak mati kot. aku tak tegur orang aku tak kenal and tak rapat. A ni kerja bank so dia memang biasalah mulut manis ni. 


tapi dia layan aku macam kitorang kenal lama. sampai dia pernah cakap kat aku.

"una kadang kadang aku lupa yang kau ni perempuan. " 

eh asal plak? tak obvious ke aku ni perempuan?

taklah perangai kau. perangai kau, cara kau sembang dengan aku ,kau cerita pasal hidup kau semua 
macam kau ni lelaki tahu tak. tak sangka kau lasak macam tu. 

oh hahaha 


lepastu aku gelak je. mikey ingat aku tangkap cintan dengan A sebab aku layan A baik.

memang la aku baik , dah dia baik. aku ni simple je orangnya. kau baik dengan aku. berganda ganda aku baik dengan kau


secara jujur aku rindu jugak bila dah berhenti ni . rindu nak sembang dengan A. thank you my motivator. nanti bila bila kita lepak sekali dengan tunang kau dengan partner aku hehe .:)



No comments:

Result Level D dah keluar !!!