January 31, 2016

new addiction and life update




lagu kat atas ni adalah current fav aku. lagu ni mengisahkan pasal orang curang and dia suruh
skandal dia bertahan sementara dia nak berpisah dengan girlfriend / isteri dia.


aku agak BENCI maksud lagu ni. amboi kau pasha senang senang je kau nak tinggalkan'
cinta lama ya? dengan bahagia pulak tu.


macam nak meninggalkan dompet kat rumah je kan cara kau nak meninggalkan awek tu?



aku tak suka nak mengaku benda ni tapi nyanyian dia memang sedap and sampai dekat hati
sebab muzik dia aku suka memang aku put on replay. 



kisah aku pulak?


aku tak berapa berani nak terlalu open soal cinta ni. 
yang aku mampu cakap aku serah kat tuhan je. maybe banyak salah aku. sebab aku ego. maybe salah dia pun ada. tapi it's too private. dia baik , aku sayang dia.


kalau tak ada jodoh sebagai teman hidup harap kami kawan sampai bila bila. 


amin. oh ya lagu ni tak ada kena mengena dengan kisah kitorang. so janganlah salah anggap pulak okay?




crush aku haritu? kami berkawan. masih berkawan. yang tu pun aku takkan reveal dia siapa.
mesti orang fikir aku ni gila . takpun label aku curang. hakikatnya aku dengan dia je tahu apa sebenarnya jadi. :)


crush aku tu alhamdulillah love life dia semakin okay dan aku doakan berterusan macam tu. aku memang nak dia bahagia pun. korang kalau ada dalam situasi macam aku janganlah selfish. 



tak semua benda kita nak kita dapat. don't complicate things. doakan kebahagiaan orang orang yang penting dalam hidup kau terutama orang yang kau suka.


semoga mereka dapat segala yang terbaik dalam dunia ni. amin


p/s: okaylah nak layan muzik jap :)

No comments:

Result Level D dah keluar !!!