January 14, 2016

Movie Review : Daddy's home



daddy's home mengisahkan tentang brad, seorang bapa tiri yang terlalu ingin 
disayangi anak anak tirinya . Dia sanggup melakukan apa sahaja demi mengeratkan hubungan 
antara mereka. ketika hubungan mereka semakin rapat, muncul pula bekas suami kepada isterinya 
iaitu dusty. Pada mulanya brad bersikap positif dengan kehadiran dusty di rumahnya. namun lama kelamaan sikap dusty yang seperti ingin bertanding dengannya dari segala segi menyebabkan brad rasa tercabar. Isterinya yang menginginkan zuriat baru membuatkan dia tambah pening kepala kerana dia disahkan mandul tak lama dahulu. Dapatkah brad terus bertahan dengan sikap menjengkelkan dusty? Mampukah brad memenangi hati anak anak tirinya semula?



korang kena tengok tau cerita ni. dari mula sampai habis aku ketawa je. cerita ni 18sx sikit tapi tak banyak pun and tak ada adegan pelik pun sebenarnya. Banyak lawak je.


genre : comedy
recommendation star : 20 million star 


haha melampau lampau kan aku bagi star? tak .. betul ni cerita ni betul betul best

perasan tak aku dah lama tak buat movie review? baru tadi aku up entry alvin and chipmunk kan? sebenarnya banyak dah movie aku tengok, aku sampai tak mampu nak taip. aku decide nak taip review cerita yang aku betul betul berpuas hati je lepas ni. so stay tuned


till the next entry :)






No comments:

Result Level D dah keluar !!!