January 6, 2016

Tutorial : Dapatkan apps berbayar secara percuma di apple store (no jailbreak)





assalamualaikum hai.
malam ni aku nak share tutorial sikit. cara untuk korang dapatkan apps percuma di apple store.
obviously entry ini untuk apps berbayar la. kalau untuk apps free buat apa aku buat tutorial ye tak?




 tanpa membuang masa, let's get started!!

1) go to safari , type "vshare.com"




2) click download (unjailbroken)


3) lepas download bila click dia jadi macam error, senang je cara nak bypass dia tengok gambar di bawah



3) Click  GeneraL => Click device management. before ni shenzen ni tak ada pun. oleh sebab aku dah download software ni so ada la perkataan shenzen tu.




4) Click Trust. kalau kau pergi tekan cancel sampai subuh tahun depan vshare korang tak dapat guna. ni nama dia jiangxi pulak sebab aku unistall balik vshare semata mata sebab nak buat tutorial ni.
takpe kalau korang download dia punya nama "leman bin abu seman ltd" pun kau click je trust.






5) Click accept flashback risk. click je jangan banyak songeh.


6) lepastu dah settle korang boleh proceed download apa je apps berbayar dekat sini. aku dah download afterlight sebelum ni so untuk entry ni aku saja saja download facetune kalau korang nak download game ke silakan tak adasiapa marah.

7) lepas siap download apps . go to setting , click general. click device management lepastu click la jinxiang ke apa ke nama ada kat situ. kalau shenzen tu shenzen la. lepas click tu kalau ada nama apps yang korang download tu click je la trust. dah settle dh boleh guna..


hot tips : dinasihatkan guna wifi yang laju jika korang spesis tak bersabar. 




No comments:

Result Level D dah keluar !!!