April 12, 2011

ikan patin rm13 k? pendapat anda?mencekik darah bukan?

selamat petang korang
ape khabar?
baik ke ?
sihat ke ? demam ke ?
ok cukup..


tadi blogwalking terbaca dekat blog seorang kawan
pasal ikan patin rm13 000 ringgit
di temerloh katanya
rm13 000 untuk 50 orang makan
masyaallah
agak2 macam mana diorang nak bayar ye?
rm260 setiap seorang maksudnya

pesanan kepada peniaga terbabit
una tahu harga ikan patin sekarang mahal
tapi kena fikir lah jugak pasal orang lain ye?
jangan cekik darah sangat
nanti elok2 meniaga maju terus orang tak datang langsung..
kita yang buat harga ikan tu melambung

mungkin patin tu agak rare and susah nak dapat kot
sebab tu kena harga sampai macam tu sekali?
una penah gak makan patin tapi tak adelah sampai macam tu sekali kan?
kalau nak kejar sangat harta dunia pun
janganlah sampai macam tu sekali..
lepas ni jangan terkejut kalau ramai orang mengelakkan diri daripada makan ikan patin



p/s: ikan patin tu pun tak rela diperlakukan sebegitu rupa,dia hidup untuk dimakan oleh manusia.
Post a Comment