April 17, 2012

mereka bukan kawan, tapi KELUARGA :)

hai semua 6 april 2012 haritu kami warga DDA semester 6 buat bbq kat teluk cempedak. BBQ ni untuk budak2 kelas project management  . so leturer cun kami tu turun sekali malam semalam . best oiii..
so tema kami hitam putih je senang. :)
una malas nak cakap panjang tengok je gambar2 kat bawah ni okeyh?

ini irfan dengan tooty@ tyra
tooty ni kawan paan dia bukan budak kolej kami . hehe hai tooty ^^V
*so biasala tu kalau ulat bulu naik daun :P*


sebenarnya yang nak bergambar 4 orang ni jer, tapi kami kat belakang ni senyap2  curik line nak masuk. haha teruja nampak kamera biasa lettew :P


tukang bakar-bakar hahaha .
una pulak tukang makan makan . hahahaha


antara hadiah2 yang bakal bertukar tangan =)





aku pun tak paham kenapa pipah pandang belakang? spoil pipah oii.. spoil =-='

hahaha muka serius que menatap hadiah2 .
que :aku tak kira aku nak hadiah besar2 jugak
ciklia: hah jangan harap lah weyh, hadiah semua aku bawak larik nanti

*mampus aku kalau diorang baca *




ekhem :)



mereka :)

gelagat mereka, yang baju kotak2 tu puan puteri juieta. :)
 kesayangan saya  ;')


lam kam yen , abe, syuk
apa hensem? nak no telefon? komen kat bawah ni hahaha


kita :') aku dah tak tahu nak tulis apa dah.



lompatan  kegembiraan mereka semua. :)



actually entry ni dah ditaip lama dah tapi baru sekarang berkesempatan nak publish.
semalam 16 april 2012
una  dan sebahagian yang lain selesai sudah menjawab paper terakhir kami
paper alam sekitar.
big thanks to irfan iman jupry. =)

so jika tiada aral melintang ,
inilah the end of our diploma.
dan kepada yang masih ada paper 23 haribulan ni hopefully korang dapat jawab dengan baik .

INSYAALLAH


cantik bulan waktu tu.




indah kan bulan?
seindah persahabatan kita .

"hanya lagu yang menjadi ingatan, hanya lagu yang menjadi kenangan
seandainya kita ditakdir bertemu semula,
ingin ku memiliki lebih dari itu."





p/s: jangan lupa aku tau :)


No comments: