April 28, 2012

hari ceramah pandu memandu, meletihkan oh bebalnya.

diam tak diam dah hari ketiga una di rumah. hari ini una pergi  dengar ceramah untuk ujian memandu. so memang letih la timah oii.. 5 jam sepatutnya ceramah. patut start pukul 9 , start pukul 9.30. habis pukul 1.30 tadi mula2 pergi abah hantar kat pusat yang abah daftar tu. eh tiba2 kena pergi pusat lagi 1. so naik van la ke sana dalam 10 minit sampai la. masa balik tu tunggu sejam tak muncul2 orangnya. pukul 3.30 baru dia datang. 2 jam tunggu dia. berapa punya lama da.. so bila sampai kat pusat yang mula2 pagi tadi. tunggu abah una ambik kan. menunggu lagi setengah jam. T_T. bila abah sampai dia mintak buku memandu. sekali bincang-bincang  abah suruh una ambik ujian komputer hari isnin pagi ni. 



o.O 
LIKE SERIOUSLY????? 
entah sempat ke tak nak hafal semua ni tak tahula...
lepastu una pun balik rumah.
balik-balik je mama ajak keluar terus ambik gambar passport sebab una nak buat resume hantar ke syarikat2.ingatkan ambik gambar passport je , rupa-rupanya adik una nak gunting rambut sekali.

so balik rumah dah pukul 5 setengah petang. 
letih bukan?






p/s: itu sahaja bebelan perempuan comel harini. eh bukan perempuan cantik. eh bukan jugak. perempuan perasan =-='




Post a Comment