Skip to main content

seharian di grooming, i love u friends muak muak! =P

semalam ada grooming untuk melangkah ke alam kerjaya di kolej.
pada mulanya una malas nak pergi tapi nak tak nak kena pergi jua. benda free jadi pergi ajelah...so start benda tu patutnya pukul 8.30 tapi janji melayu konfirm start pukul 9.00 then una terlewat sebab una lewat 5 minit ke 10 minit.

perkara amat memalukan, una tak tahu apa yang lawak tapi.. masa una masuk una kena gelak mungkin sebab una gelabah. *face palm* una tengok muka tuan haji tu macam serious je tu una gelabah tu, dan hall tu macam dah penuh masa una datang, dalam cubaan mencari tempat duduk, una dapat tempat duduk depan sekali. 
dan paling menyakitkan hati dan perasaan kerusi tu pun bila ditarik susah betul nak keluar dari meja.
baru letak punggung manusia hantu si que tu pergi bbm dan ping ping.bunyi disetkan loud pulak..
mana nak letak muka? manaaa??? oleh kerana terlalu gelabah una telah menanggalkan bateri terus dari dari badannya.


 T_T
maluuuuuuuuuuuuuuuuuu
mujur kedudukan tu tak lama , kami perlu tarik2 meja bentuk 1 kumpulan 8 0rang.
tapi kumpulan una ade 7 je. lantaklah labu. orang tu suruh campur lelaki perempuan. tapi sebabkan kawan kelas una sikit je lelaki yang datang ciklya my hunny rabbit dah tarik dah bestfriend dia masuk group tu maka kami tiadalah jejaka dalam kumpulan. tak apalah yang penting ade kumpulan ye dak?lagi senang . huhuhu

sepanjang hari una ketawa, ketawa dan ketawa.
mintak ampun dan maaf pada mereka yang berdekatan dengan tempat duduk una. una tahu una gelak macam pontianak.
dan terima kasih kepada cik liling yang sudi pass mic kat group una. akhirnya dapat duduk HAHAHA! :D

okay una tahu korang tak faham apa kena mengena pass mic dan dapat duduk?


una tak perlu jelaskan panjang lebar sebab una rasa kalau cerita sampai subuh tahun depan pun tak habis. HEHEHE.

dan terima kasih kepada que,dan ciklya kerana tak habis2 membuatkan una ketawa sambil mengeluarkan maki makian.
una tahu tak baik dan tak manis. ampunkan saya .. T_T
azam tahun baru nak jadi sopan tak kesampaian selagi dua ekor makhluk ni masih berada dalam jarak dekat dengan una.

makhluk diperkatakan que dan ciklya. .

i digress

nak cerita  pasal event tercerita pasal makhluk 2 ekor ni pulak.
haha anyway , rasa terhibur jugak semalam. terhibur sebab kawan-kawan.
sebab ilmu.
sebab kenangan. =)
yeah kenanganlah.
btw semalam birthday irfan iman jupry
happy birthday brotha .
dan semalam banyak perkara berlaku.
dan semalam.. '
daaaaaaaaaaaann ahh malas cerita  lagi. k bai semua .
macam biasa . ada gambar
untuk kita  kawan2 =')
untuk kita .. T_T


kiri kijah, kanan echah.
kijah group lain echa group una.. hehe my dearly darling =)

cik wawa dgn mimi  . macam2 biasa tetap ayu.

kak fizah, yana, ciklya,cikwawa , mimi
masa ni dah habis program tunggu kat luar pagar.

dan ini ahli group una. hehehe campur una jadilah 7


dan masa ini waktu nak lunch di student centre. dan masa inilah una tak habis2 di sakt que. tak habis2 dia mengingatkan bahawa ayam ada lagi 6 ketul dalam  tray T_T beliau jahat.


walau bagaimanapun, semalam tetap best.
semalam banyak ilmu una dapat rupanya nak mohon kerja ni kemain susah dan rumit.
banyak benda kita kena tahu.
kena jaga.
hurmmm imej .
una tahu una selekeh.
lepas ni kena kemas2 dah

p/s: makin lama makin banyak entry pasal kawan2 aku, hehe jangan muak dahla ye? =P



8 comments

Popular posts from this blog

Product Review : Laneige BB Cushion

Salam , hai


sabtu lepas, aku pergi ambik barang dekat rumah lama which is dekat dengan setia city mall. Mama
pulak kebetulan nak beli bb cream baru and kawan dia cadangkan beli bb cushion dari laneige .Dan kebetulan jugak cousin cousin aku pun pakai laneige ni . Sambil menyelam minum air la katakan . alang alang mama nak beli barang so kami singgah la tempat wajib lepak aku setiap minggu sepanjang aku menetap dekat situ dulu. Mana lagi kalau bukan setia city mall! Sampai je kitorang terus masuk parkson dan cari counter laneige. So mama pun dah try , mama nak beli yang whitening and moisturizing ni tapi stock dah habis! sebabkan bb cushion ni ada 2 jenis whitening and moisturizing dan pore filler untuk kulit bermasalah. dan cuma pore filler je ada stock waktu tu. Aku cakaplah kat mama, ambik jelah nanti lain kali kita beli yang lain.ini pun okay gak mama. macam aku pulak yang kerja kat situ.. bukannya aku dapat komisyen pun. hekeleh sangat!. Budak jaga counter tu senyum je .. senang kerj…

kisah benar : spirit of the coin antara seronok dan bala.

siapa yang belum tonton video kat atas boleh tengok dulu. bercakap tentang spirit coin budak-budak yang lahir sekitar 90 an mesti tahu. sebab spirit coin agak famous satu ketika dulu, sampai  macam jadi trend dan "kebanggaan" budak-budak sekarang tak tahu mungkin, sebab sekarang orang main gadjet je.jadi sekarang ni apa yang aku nak cerita ialah realiti dan kisah benar dari pengalaman aku sendiri. waktu zaman kanak-kanak aku, aku pun teruja nak main benda ni, sehinggalah satu ketika sepupuku balik  bercuti di kampung, aku memang 24/7 di sana sebab aku tinggal dengan opah. kami rahsiakan dari parents, aku ''pinjam'' duit syiling lama opah, dimana bentuknya lebih kurang macam video kat atas ni. opah tak tahu pun aku pinjam sebenarnya
masa tu petang, kami rancang nak main di tengah malam dimana semua orang dalam rumah tu dah tidur. rumah opah aku ni, dua tingkat bahagian bawah besar dan selalu guna,bahagian atas jarang. untuk pengetahuan korang dekat atas tu ada sa…

Pengalaman membeli dari Goshop 2

assalamualaikum , hai 
haritu aku adalah belikan magic saw set untuk atuk aku sebab dia teringin benda tu.(rujuk entry ini)aku order 25 mac and barang tu sampai on my birthday which is 27 mac  1991 wohoo. esoknya atuk terus datang rumah aku ditemani cousin aku untuk ambik barang dia tu. oleh sebab dia berpuas hati dengan servis dari goshop ni tadi dia dengan senang hatinya nak  order item lain plak. sebagai cucu mithali *konon* aku pun tolonglah belikan . kali ni dia nak chefline chocowine frying pan. harga dia tak mahal pun rm 299 termasuk Gst and dia ada 5 pan . Free delivery lagi tu.


so apa tunggu lagi pergi beli cepat!  :D










macam biasa kalau nak order sign up dulu kat website senang sikit nak trace barang . bila post bila sampai. previous item aku beli gdex yang hantar dapat je tracking number aku boleh track terus and service dia memang cepat. tapi lebih baik jangan expect melampau lampau kau bagilah masa dalam 2,3 hari . inshaallah sampailah barang tu. :D

P/s: ini bukan entry berbayar…