September 24, 2012

nak jadi manusia jadian atau manusia comel itu pilihan anda :)



apa yang bermain dekat fikiran korang bila korang tengok video ni?
bila aku tengok video dia aku rasa macam wahhh cantiknyaaa..
betul kata orang yang tertutup tu indah...
aku harap dia ni akan buat banyak lagi tutorial tudung yang "cover that part "
bagi aku inilah tutorial tudung sebenar. mungkin bukan selabuh burqa.niqab tapi 
bila dah menutup aku rasa lebih bagus. aku harap korang boleh pergi video ni like banyak-banyak. jangan kutuk pulak , kadang-kadang ada sesetengah orang kita ni tak boleh tengok orang lain senang sikit.  tak keterlaluan kalau  aku cakap dia ni fashionista yang cuba memberikan kelainan dalam berfesyen . fesyen yang mempunyai batas. kadang-kadang aku pelik jugak tengok orang yang belit tudung lipat-lipat macam origami. hehehe jahatnya mulut saya. janganlah marah luahkan pendapat je. tapi so far aku masih boleh terima origami tudung daripada makhluk jadian singh (berturban). maafkan aku kalau ada yang terguris hati. sebab kadang-kadang aku tengok fashion-fashion macam ni yang buat orang pandang rendah dekat kita. aku tak boleh salahkan lady gaga , sebab dia tak pakai tudung jadi kepelikan fashion masa ni bukan di sebabkan dia adalah disebabkan sikap kita sendiri. sebenarnya jujur aku katakan aku minat juga fashion tapi setakat ni origami tudung aku 1 jenis je (jenis yang biasa tu je la).


muka aku agak bulat dan senang cerita aku tak boleh pakai shawl kalau tak dah macam muka bola, aku sesuai pakai tudung bawal je . sekarang apa kata kalau kita ramai-ramai praktikkan pakai tudung secara labuh seperti cara saudari di dalam video diatas. amboii saudari teruss.. sopannya :)

 

p/s: okay tu je nak cakap, aku ajak perempuan je lelaki tak payah gatal nak try .




6 comments:

yui said...

hahah aku pun dah tengok skali vid ni.. xpa ja kan?

btw kakak aku pun muka bulat gak.. rasanyalah pakai shawl lg snang nak bg muka nampak bujur skit sbb boleh kedepankan tudung bahagian atas tu dan bhgn pipi tu bg belakang skit..

tgk ramai yg buat buat camtu..bujur ja muka

RIZZNA said...

AdusS..akui CiM kdgkala pkai tudung mcm origami. InsyaAllah akn prbaikì lg

Unamn said...

@yui.. tulang pipi una tinggi la yuii oii.

Unamn said...

hehe cim jangan terasa ini pendapat peribadi saja.

Unknown said...

huhuhu . dah lame tak berfesyen2 kalau pakai tudung , leceh.
heheh
asal menutup aurat ikut syariat , dah cukup cantik :))

Unknown said...

huhuhu . dah lame tak berfesyen2 kalau pakai tudung , leceh.
heheh
asal menutup aurat ikut syariat , dah cukup cantik :))

Result Level D dah keluar !!!