June 12, 2015

1st Segment by Black Queen


hai, assalamualaikum

setelah sekian lama aku tak join segmen harini saja saja nak cuba nasib.segmen kali ini tajaan  fara 
from black queen. siapa nak join boleh klik sini


impulsive

aku seorang perempuan yang impulsive. perempuan impulsive ni spesis quick decision maker.buat keputusan ikut naluri hati.ada sesetengah orang buat keputusan fikir makan masa seminggu, sebulan , setahun. aku pulak satu hari je boleh fikir dah apa keputusan dia. jarang dengar nasihat orang tapi aku menerima saranan yang baik. kalau aku boleh pertimbangkan cadangan kau , kau boleh kira bersyukur sebab aku sangat jarang nak dengar pendapat orang lain.(sila buat pulut kuning dan hantar ke masjid jika saya pernah dengar nasihat anda).sampai ada orang pernah cakap, kau ni una.. kalau dah buat keputusan, datanglah 2 bijik bas penuh manusia nak pujuk kau pun, takkan berjaya kan?Impulsive aku ni bukan setakat nak buat keputusan je, merancang pemakaian baju pun ikut naluri jugak. aku tak peduli kalau orang cakap aku cantik pakai warna blah blah, baju itu ini. kalau dekat mata aku tak cantik, aku takkan pakai. teruk kan? . Tapi kalau orang bagi aku ambik je sebab nak jaga hati.setakat ini itulah sikap paling menonjol yang aku perasan pasal diri aku sendiri.

occupied
pernah dipulaukan kawan kawan perempuan masa zaman sekolah tapi aku spesis cool. kau pulaukan aku? aku boleh hidup sorang. aku jenis tak faham jenis nak makan bertunggu -tunggu nak buat rombongan cik kiah, nak dating berteman.nak pergi tandas kena bawak segerombolan manusia. hei ko ingat tandas tu ada teleport nak bawak korang melancong serata dunia ke? fucking waste my time. tak suka masa dibazirkan buat benda sia sia sebab itulah hobi aku bukan memancing. Tapi jangan teruja dulu. biarpun aku tak suka membuang masa, aku suka membuang duit. bukan campak campak duit macam dalam cerita pramlee tu. ni spesis suka tengok movie,shopping, jalan jalan menghabiskan minyak kereta. i am pretty occupied you know. ada je benda nak buat. kalau tengah lepak depan laptop tu karang mula aku nak cari pasal sejarah lama la,tengok video pasal tamadun manusia dulu kala la.kadang kadang tu aku cari cara hack game. dalam kepala aku ni macam macam aku fikir. ala aku rasa orang lain pun sama kot. ke aku sorang je macam ni?.


sorry fara sebab entry ni you mintak pendek je i bagi panjang gila. maklumlah 
spesis tak boleh control diri. hahaha.


eh sesiapa nak join segmen black queen ni pergi blog dia tau? tengok syarat syarat dia. klik sini.


ada hadiah menanti you guys. gila tak sabar. mana tahu kot kot dapat fridge magnet dari rusia ke? boleh la iolzz acah acah pernah pergi rusia. :D






1 comment:

Dr Farrah said...

Hi una thanks sgt join segmen fara.. ;) goodluck ya