June 26, 2015

Review : Instashop wajib anda visit untuk beli kasut raya!




hai , assalamualaikum korang
malam ni aku nak buat review sikit pasal satu instashop yang tak asing lagi dalam kalangan penggemar kasut. selalu aku  buat review jual shawl,tudung and baju kan? hari ni aku nak buat review pasal kasut pulak.Instashop tersebut tak lain tak bukan ialah .... (drumroll sikit)
SCHUBLITZ!


aku rasa ramai yang dah tahu kewujudan schublitz ni. schublitz ada butik kasut sendiri di seksyen 7 shah alam dan di neo damansara. Dulu Schublitz ni dikenali sebagai shoeblitz tapi aku baru perasan dia dah tukar nama. aku tak perasan bila dia tukar . takpelah asalkan sebutan dia masih sama.



kasut keluaran schublitz ini adalah high end product tau. bukan import china tu semua. sebab tu harga dia agak mahal sikit. tapi mahal mahal pun berbaloi. aku kan sekarang semua nak support local je. kalau product bagus tak ada salahnya kita support kan kan?



okay enough with membebel. kat bawah ni aku ada attach gambar antara customer schublitz dan pattern kasut yang aku suka. nak suruh aku letak semua pattern payah sikit. malas nak scroll ke bawah :)





ini adalah antara yang available sekarang. tapi hanya untuk
size 5 dan 6. selain itu dah habis. sebab aku dah tanya banyak kali T_T
mula mula aku nak beli wedges ni aku minat warna merah dan kelabu.
tapi sedihhhh . size takde you . habis T_T
ramai cakap wedges ni walaupun tinggi tapi selesa.masa mula mula dia update dia kata ada 70 pair.Lepas 4 hari aku whatsapp cakap nak beli size dah habis. so kalau korang yang dah plan nak beli tu pergi la beli cepat.itupun
kalau kaki korang size 5 dan 6 la.sempat gaklah aku meroyan dekat facebook haritu semata mata sebab wedges ni sold out :D

Kasut ni cantik memang nampak gaya chic tu. tapi aku menerima hakikat
yang aku ni tak tahan pakai heels tumit nipis macam ni.
so aku pun hanya mampu tengok je la :D

yang ni tengah  hot selling sekarang.ikutkan hati aku nak je beli sneakers ni tapi sebab ramai dekat rumah ni memang suka sneakers baik aku batalkan saja hasrat murni aku tu hahahaha. 

diana rafar ni antara artis yang suka pakai kasut dari schublitz ni. selain dia ada jugak artis lain seperti mia ahmad, izreen azminda,ayda jebat, amyra rosli,emma maembong,tiz zaqyah,bellagochi dan ramai lagi.kalau korang tak percaya. pergilah stalk instagram schublitz ni cepat.

ni gambar wedges  macam diana rafar pakai kat atas . nama dia Adorra Wedges.wedges ni la yang aku beli. baru je siang tadi sampai. cuma aku punya warna dia fuschia pink.

macam ni lah rupa wedge yang aku beli tu kalau di pakai. beza dia size je
aku rasa size model atas ni maybe size 5 kot. kaki aku size 8 :)


ini  gambar hasil tangkapan iphone aku . sorry la aku tak ada masa nak buat flat lay bagai. tadi aku pun dah cuba pakai wedges ni. kesimpulannya , memang tinggi boleh feeling feeling model.sesuai untuk mereka yang tak berapa tinggi. aku ni dalam kategori tinggi sederhana. kasut ni kalau baling kat penyamun boleh koma tau. hahaha jangan main main


Honest Review
Packaging Condition 
Very Nice.Box dia jenis hard box colour pink.dekat bahagian tepi siap ada polkadot .comel okay? 




Return Policy 
Ada.dia ada bagi slip and ada condition dia kalau nak tukar.dan tarikh pun dah ditetapkan.kena tukar sebelum tarikh tu.return policy aku rasa sangat bagus.


Product Quality 
as you can see.memang cantik finishing dia.very rich in colour and tak kulit dia tak cepat calar.





P/s : Dear You, Thanks for the treat  :)


No comments: